Gå til innhold

hallvardr

Bruker
  • Innholdsteller

    402
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om hallvardr

  • Bursdag 05/31/1983

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    A4
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    2000
  • Motor (eks 1.6)
    1.8TQ
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    K&N, MTM, Supersprint

Contact Methods

  • Bosted
    Grimstad

hallvardr's Achievements

  1. Tenkte bare jeg ville dele den, da det vil komme mye nytting info om reparasjoner og hvordan det er å eie en 996tt i Norge. Håper det kan være nyttig og at dere subscriber! Siste film er hvordan å fikse lyktene: Norwegian Car Guy
  2. Jeg har kjøpt en B7 1.8TQ og har lyst å tune den til steg 1 men fortsatt kjøre på 95. BSR sier at motoren justerer dette selv, mens Flissundet sier at de må legge dette inn i sin software. Er det riktig som BSR sier at motoren justerer dette selv om det er trygt å kjøre med 95 uten å gjøre noe mer. Er det mange her som har erfaring med BSR?
  3. Fikk bestilt N75 og skifta nå, ikke noe limp mode, og inge feilkoder, så det lover meget bra:)
  4. Har sjekke slanger uten å finne noe, men ikke demontert. Feilen kommen under fult pådrag når en kommer over kanskje 3000 omin, og kutter da i kraft.
  5. Det funka bra å skifte plugger sist jeg hadde feilmeldinger, men etter at jeg først skifta luftmengdemåler har jeg nå fått tilbake: 17965/P1557/005463 Feilmeldingen. Er det noen som har noe erfaring med hva som er den vanligste feilen på denne?
  6. Jeg har et fullt sett liggende om du ikke trenger nye http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=59325432 Ta gjerne kontakt via Finn, så får du nok raskere svar;)
  7. Mener å huske at fangeren var ca 6cm bredere på hver side, men det kan fikses ved å varme opp skjermen med varmepistol og bøye inn. Evt lage noen kutt, og varme for så å sparkle opp igjen. Mange som har gjort det med godt resultat. Da trenger du ikke bytte noen deler
  8. Så da er det best å bruke skum og ikke det fra biltema?
  9. Allright, takker for innspill. Vet ikke om det lukter surt, men en kjenner at det lukter annerledes når det starter opp.
  10. Noen som har forsøkt denne? Ser ut som at den suger luften innefra bilen og kjører gjennom systemet, Jeg trodde alt luften kom utenfra?
  11. Jeg brukte Pipercross panelfilter på min originale b5 1.8t og kjørte ca 50 000 uten problemer. Min 1.8TQ som jeg har nå har kjørt ca 100 00 på K&N og 100 000 på Pipercross uten problemer. K&N kommer ferdig olja, men de jeg kjenner som har brukt de har aldri hatt problemer med de. Jeg har foretrukket Pipercross. Engelsk merke som er fryktelig mye brukt i rally og deres panelfiltere kommer tørre.
  12. Hmm, da så. merkelig løsning:)
  13. Hvordan får du til det? Om pæra står montert riktig i lykta skal den jo lyse rett frem?
  14. Jeg har brukt mine i ca 6mnd uten noen problemer. De gikk også gjennom EU kontroll i Mai, riktignok på verksted nr.2 etter at det første sa de var "feil farge". Fargen er da hvit :/
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår