Gå til innhold

LordPalo

Bruker
  • Innholdsteller

    34
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om LordPalo

  • Bursdag 05/07/1973

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    E36
  • Biltype (eks Audi)
    BMW
  • Årsmodell (eks 1995)
    1992
  • Motor (eks 1.6)
    1.8i
  • Fylke
    Trøndelag

Contact Methods

  • Bosted
    Trøndelag:)

LordPalo's Achievements

  1. Fin bil! Trenger ikke å gjøre noe mer med den enn det som allerede er gjort synes jeg, bortsett ifra sorte ringer rundt nyrene, og litt fetere felger:)
  2. Her kan du se hvordan det blir med 7" skjerm i midtkonsollen på din E36.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=27319
  3. Det som er viktig å sjekke er rust. E36 har vært plaget med rust på bagasjeluka, skjermer og dører. Sjekk etter ulyder i drivverk og slakke i foringer når du kjører bilen. For all del sats på en 320 framfor en 318, dette er en fordel om du trenger å bytte motor ved en senere anledning. Da er det bare å sette inn en 2.5liter uten å bytte noe annet....
  4. Som Xplod sier så er det svindyrt for originalt armlene. Det finnes nok uorginale, men vil tro at passform og kvalitet ikke kan måle seg med originalt. Men ta deg en tur rundt på forskjellige bilopphuggerier og se....Der kan du komme over ganske mye fint til en billig penge...
  5. Glemte den viktigste siden :) http://www.koed.no
  6. http://www.bimmers.no http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjopsalg/index.htm http://www.ebay.com http://www.ebay.de http://www.ebay.co.uk
  7. Har selv handlet med alle 3. Anbefaler koed og schmiedmann. Koed har kontor i norge, men sender delene ifra danmark. (slipper toll osv) Anbefaler ikke GS pga dårlig service!
  8. http://www.koed.no http://www.gsbildeler.no (er dyre) http://www.schmiedmann.no/ Sjekk prisen hos en bmw forhandler også. Noen ganger kan de være billigere enn hos andre leverandører. Tro det eller ei:)
  9. Kun ren idioti å kappe fjærene på en E46!! Koster jo kun 1450kr og oppover på gs bildeler.
  10. Ta å åpne oljepåfyllinglokket. Ser du noe som kan minne om karamellsaus/krem så har du mest sannsynlig vann i oljen.
  11. Beste tipset mitt. ALDRI bruk skiftnøkkel!! Bruk alltid fastnøkkel eller kopp og skralle!
  12. Eneste du må "tilpasse" er at du må lage hull i dekslene bak pærene. Ellers så brukes det originale strømnettet. Settene koster ifra 450 kr og opp. Og for all del, sjekk at lysene er rett justert (helst litt lavere, slik at du ikke blender folk) PS. Bopr du langt unna Stjørdal/Trondheim/Levanger? Kan jo hjelpe til å montere hvis du er usikker. Går på null tid å få montert inn xenon...
  13. Kjøp deg heller noen H1 xenon kit på ebay:) Har montert xenon i nærlys, langlys og tåkelys. Plages ikke med dårlig lys lenger.....
  14. Ledningsnettet er jo en smal sak... Er jo samme koblinga på ledningsnetett på en 4er og en 6er... Sålenge du har komplett ledningsnett så er det en smal sak:)
  15. Joda. Her er 3 måter: BMW 3-Series - Key Remote Programming Three methods to try: Method 1: 1. Working from within the vehicle and with the doors shut 2. Turn ignition to position 1 and back to off within 5 seconds. 3. Remove the key from ignition and press and hold the unlock button for 15 seconds during this time press the key lock button 3 times within 5 seconds. 4. Release both buttons. 5. Doors will lock and unlock to show correct programming has occurred. Method 2: To do this procedure you need to have one working key and one key that needs to be programmed. 1) Get in and close all doors. 2) Turn on the ignition and turn off quickly. (No more than 5 seconds) to start the process. Next action must take place within 30 seconds. 3) Remove the 1st key. 4) Hold the key up near your left shoulder (this is so it is closer to the remote receiver antenna. 5) Hold down the unlock button and press the lock button 3 times. Release the unlock button and the doors lock which confirms the operation. 6) Quickly repeat steps 4 & 5 for key #2 etc. If it does not work, try doing the keys in opposite order. Key 2 then key 1, vs 1 then 2. Method 3: Alternate if you do not have a working remote 1. Turn key to position 1 five times very quickly 2. Remove key 3. Hold unlock button then press lock button 3 times, release unlock button. 4. If you have another key do the same button pressing within 30 seconds 5. Turn on ignition to finalise. PLEASE NOTE: This programming procedure programs the remote control part of the key. Any transponder chip for the immobiliser (starting of car) will not be programmed and must be done by a specialist.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår