Erikkt Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Kjempeflott! Fikser du cd2 også (evt cd3)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Kjempeflott!Fikser du cd2 også (evt cd3)? ja holder på med cd 2 også kommer cra*ken som jeg kan fortelle hvordan du legger inn via pm hvis du ikke får det til selv da! :-) Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikkt Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 ja holder på med cd 2 også kommer cra*ken som jeg kan fortelle hvordan du legger inn via pm hvis du ikke får det til selv da! :-) Jeg er høyskoleutdannet ingeniør innen IKT, så det skulle nok gå greit :) Hjertelig takk skal du ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Jeg er høyskoleutdannet ingeniør innen IKT, så det skulle nok gå greit :)Hjertelig takk skal du ha! hehe oki regner med at du kan det bra da, har selv jobbet som ikt assistent i grimstad kommune ( skoleavdelingen ) hehe så har jobbet med det en del jeg også da ! hehe Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 bare en halv time igjen av uploadingen Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 er det noe grei måte¨å få delt dette programmet på, kan det kanskje være tilgjengelig for nedlasting via din ftp eller , for andre medlemmer av bilforumet.net, litt uoffisielt seff, den kopien er jo ikke helt lovelig da upload fullført eirikkt Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikkt Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 jeg kan legge den ut på web imorgen, det kan ligge der så lenge folk kan holde munnen lukket :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Selv om dette programmet virker fristende så vil jeg minne om http://www.bilforumet.net/portal.php?ArticleID=2&cat=TEST Upassende innhold kan være: ... Tråder/poster som som inneholder linker til piratkopier/warez, slettes uten nærmere varsel. Dette kan være opplysninger om cracks, serials eller informasjon om hvor man kan finne slikt. Dette gjelder også linker til FTPer, torrents og sider som inneholder torrents Så ta dette PM så ikke tråden blir stengt/sletta gutter :) Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikkt Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Ja, daså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 takk for at du setter oss inn i regler her viceguy skal ta alt dette via PM i fra nå av Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg