simtra Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Fant noe rart som sitter ved første lyddemper\katalysator! Ser ut som en tennplugg men større. Fulgte ledningen som gikk opp i motorrommet å der fant jeg en kobling hvor 2 av 4 ledninger var ødelagt. Hva er det jeg har funnet og er det avgjørende for at bilen skal gå optimalt? Finnes det noen steder hvor jeg får tak i sånne kabler å koblinger? Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 det er lambdasonden! viktig at den er i god stand for at bilen skal gå opptimalt! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 den lilla ledningen min har ryki etter kontakta på min må vel kanskje kjøte den hehe Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Funker fett og skjøte, er jo kun styrestrøm som går i ledningene, skal sjakke over mine også nå¨som bilen står på jobben. Bilen min har veldig merkelig gange. Nermest som om den går på 3 på tomgang men funker som faen så vet da f... Egentlig aldri tenkt over at kan vere ledninger til lambda som kan ha røket, takk for påmindelse! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg