BE18068703 Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Hei, har akkurat kjøpt med Zender skjørter til min alfa 33. Men jeg vil gjerne bygge de litt ut bak på skjørtet, så det blir litt bredere. Utbyggingen skal skråne bakover og det vil ikke bli bredere enn 6 cm ekstra på skjørtet. Problemet er hvordan jeg skal få dette til. Er glassfiber tingen? Skal jeg feste en slags kloss på skjørtet for så å bygge på med glassfiber og så slipe? Eller? Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_QsQ_ Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Respekt Til mannen med Alfa 33:) Hvor har du fått kjøpt Zender sjørt til din alfa? Trodde ikke Zender produserte mere styling til den modellen. Har selv en 33 men finner ikke akkurat noe av Zender styling til den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BE18068703 Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Respekt Til mannen med Alfa 33:) Hvor har du fått kjøpt Zender sjørt til din alfa?Trodde ikke Zender produserte mere styling til den modellen. Har selv en 33 men finner ikke akkurat noe av Zender styling til den. Vet ikke om man får tak i nytt mer, men jeg fikk tak i 2 sett med uåpna Zender. Disse skjørtene er hele så du slipper den stygge skjøten. Ellers går de ikke noe særlig ned foran eller bak, men de går ut med en ganske bred kant, ganske kule. Har et sett hvis du har lyst på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Du kan feste en slags kloss som du sier.. Om du fester denne helt bak, legger over et strekklaken eller en gammel t-skjorte og strekker dette så lang frem.. Da vil du få en glatt overgang.. Så et lag eller 2 med polyester over lakenet, deretter kan du støpe med duk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg