Gå til innhold

anbefalinger komp-sett og dempemateriale.

Ranger emnet

codegen

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen!

jeg har noen spørsmål..

jeg undres på hva som er best av div. komp sett.. det jeg hører på er får det meste trance, rap, letere rock(litt gammelt osv.) og litt metal..

har sett meg ut noen frontsett/komp-sett:

FOCAL 165V2

HELIX Blue 62 MK2

Infinity KAPPA PERFECT 6.1

eller muligens noe JBL stash, men er ikke sikker på hvordan dem spiller i bil:O

også har jeg også en finger på seas, som er brukt i patos høytallere, som jeg synes spiller veldig bra da :)

Hvordan spiller disse i forhold til hverandre?

også kommer vi til punktet med dempemateriale.. hva er billig og bra? har fundert litt på spandet på autod.no.. men i og med at det er likt noicekiller, som jeg så her inne vistnok løste seg opp i vann?:O:O

Hadde vært fint å fått noen bra svar fra noen som virklig kan det og har holdt på med dette noen år :)

BTW: Skal brukes i en Opel Omega...:)

Edit: er det noe forskjeller på hva dempematerial jeg bør bruke i bagasjerommet og dørene?

Mvh

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til og få 100 forskjellige svar på hvilket frontsett du skal velge :)

Først dempematter, gå for vibroplasten fra Anders (http://www.autod.no) har brukt den mye, billig og sinnsykt bra ;)

Frontsett, faktisk ville jeg prøvd Focal 165 A1, den rimeligste Focal serien.

Fantastisk lyd, prøve lyttet på den på Focal fabrikken i desember, ble ufattelig imponert faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke se deg blind på WATT og FØLSOMHET når du skal kjøpe deg utstyr!

Dette har egentlig veldig lite med MUSIKK å gjøre.

HØR på forskjellige oppsett og gjør deg opp din egen mening om hva DU synes er bra eller mindre bra.

Forskjellige krav til kvalitet og utseende gjør at det finnes produkter for enhver ihuga bilstereofantast på markedet.

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider