xtreme-corrado Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 noen som kan anbefale hvor jeg kan overhale g60 laderen min i trondheim distriktet??? billig selvfølgelig... og hvor jeg kan kjøpe overhalingskittet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by xtreme-corrado noen som kan anbefale hvor jeg kan overhale g60 laderen min i trondheim distriktet??? billig selvfølgelig... og hvor jeg kan kjøpe overhalingskittet.. Tror ikke det er noen i Trondheimsdistriktet som gjør dette. Kryr ikke av folk som kan sette sammen g-ladere her i landet. Jeg kan skaffe overhalingskit, og overhale ladere Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 pris på dette da? har du overhalt mange ladere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg