Gå til innhold

enda.....mere....avgifter....

Ranger emnet

WireD

Anbefalte innlegg

Noken som kan forklara meg ka det mainast med "rushtiden"? *flau*

det er når alle er ute og kjører på vei til og fra jobb! :P

Men når er det egentlig de kommer til å ha denne avgiften vil trå i kraft? skal de bestemme en vis tid på døgnet dette gjelder ? da må de også fjerne bomringen om natta da, for å veie opp!

Norge er en stat som kommer til å hate biler og dems eiere, helt frem til FRP kommer til makta.. Hvorfor skal de øverste politikerene bry seg om det koster 20 kroner ekstra i avgift å kjøre i byen? de betaler jo ikke den, de betaler heller ikke piggdekkavgift på bilene sine i oslo.

Og dem sier jo at gamle biler forrurenser så mye, men allikavel klarer dem å sette opp avgiften på nye biler, sånn at man ihvertfall ikke har råd å kjøpe seg ny bil før man er 50 og gjeldsfri!

Er norge i et nøtteskall og det blir nok slik til FRP eneste ikke-bilfientlige partiet i norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må de også fjerne bomringen om natta da, for å veie opp!

De skal fjerne bomringer OG fartsgrenser om natten før jeg betaler mer om dagen :D

Seriøst, tror dere ikke ett Bilparti faktisk hadde vært konkurransedyktig? Ikke rent Bilparti, men si Arbeiderpartiet, i litt mer høyreorientert form, litt mer Venstre-aktig, men med flere fordeler for bilførere.. Blir litt dumt hvis alle stemmer FRP bare for å få vekk avgifter, men ett Bilparti derimot, hadde jo vært det store.

Ser jo nesten ut som AP begynner å bli mer bilvennelige, iallfall etter Stoltenbergs turer i rallybil ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan de faan ikke mene.

Jeg kommer i nærmeste fremtid til å gå til inkjøp av skiltholder som legger seg ned når jeg trykker på en knapp inne i bilen.(som i en annen tråd her på BF)

Ikke faan om jeg betaler 20kr. x-tra i bomringen,spesiellt når jeg ikke liker bomring fra før av.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider