Pompiuses Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Noen her som har erfaring med Yokohama A048/A032 semislicks som de selger på Be-4-U shoppen? Har planer om å kjøpe meg banedekk snart, og lurer på enten Bridgestone Potenza RE540S eller Yokohama A048/A032. Har sjekka opp litt om RE540S dekka og vet mange er veldig fornøyd med de. Problemet er at de ikke kommer i den dimensjonen jeg vil ha. Lurer derfor litt på Yokohama A048/A032 i stedet, men vet ingenting om de. Hvis noen har erfaringer så please share :) Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Tror ikke du gjør noe feil ved å kjøpe Yokohama heller. Har bare prøvd RE540S selv som du vet, men vet om flere som er fornøyd. Skal du bare bruke det til bane, så skiller det nok svært lite. Men jeg tror 540'ene er bedre til vanlig bruk, men det har jeg bare lest et sted. Bare løp og kjøp Yokohama! :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg