Gå til innhold

Ny bruker på Bilforumet!

Ranger emnet


MrHenrik

Anbefalte innlegg

som admin trenger man ikke låse opp en tråd for å svare på den. man får svart uansett :)

 

 

men uansett folkens!

jeg tok kebab gud på ordet her og lagde denne filmen som vi kan le litt av

 

http://www.haakona.net/BF_snutt.wmv

 

Jeg ler så jeg griner :respect Vet hvordan det er, har vært mod selv.. Ikke lett da alle tror du er ute etter å terrorisere dem nei doh

 

Men vi må gi han muligheten til å forklare seg, forsvare sitt valg. Enhver handling har en reaksjon..

 

Peace out

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

slik jeg skjønte det var slettingen av denne brukeren ett resultat av at en bilforum moderator ble slettet på gatebilforumet..

 

En finger for en finger.

 

Mulig jeg tar feil, men var det som var forklart, og altså ikke ett resultat av at tulletråden på gatebilforumet ble slettet.

 

Vi har ikke slettet noen brukere inne på Gatebil.no forumet.

Det er kun slettet poster fra den aktuelle bilforumet moderatoren siden det var bare tulle poster som ble lagt ut.

02 Caravelle tdi

84 Golf GTI (i deler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er moderatoren som ødela for Henrik? ser gjerne at han/hun beklager seg ovenfor Henrik, gjerne offentlig, i denne tråden f.eks.

 

Så legger vi dette på is.

 

bra film Håkon! men vi tenker ikke slik om deg vettu ;)

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Hvem er moderatoren som ødela for Henrik? ser gjerne at han/hun beklager seg ovenfor Henrik, gjerne offentlig, i denne tråden f.eks.

 

Så legger vi dette på is.

 

bra film Håkon! men vi tenker ikke slik om deg vettu ;)

Ja for henrik er gud, og du er hans tjener!

 

Og vitsen med denne tråden var?

At alle her inne skulle få vite at noen skrev sarkastiske innlegg på gatebil?

Synes bilforumet er greit for det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lu..! -.^

 

jeg regga meg konto på bilforumet.net for å finne tips og tull til

årets russebil som er en diiiger 5,2l Dodge Ram som har en rusten bulk på venstre side xD

 

til vanlig kjører jeg en søt liten 115hk toyota corolla 92 modell.. <3 elsk<3

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for henrik er gud, og du er hans tjener!

 

Og vitsen med denne tråden var?

At alle her inne skulle få vite at noen skrev sarkastiske innlegg på gatebil?

Synes bilforumet er greit for det jeg.

 

Er det heeeeelt mørkt for deg?

 

Meningen med denne tråden er at en modsjef her inne slettet kontoen til henrik... som er fra konkurrende forum.... og på det konkurrende forumet lagde modsjefen patetiske innlegg...

 

Synes du det er merkelig at henrik reagerer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere snakker på et gratis diskusjonsforum hvor ingen har sagt at dere må registrere dere.

 

og det er ingen fra admin som er pliktig og fortelle noen her om noe som helst.

 

Uttalinger som ''det tar vel ikke lang tid før denne tråden blir stengt'' påvirker ikke admin i noe som helst grad. Tråder blir stengt, eller slettet uavhengig om denne settningen finner sted i tråden, uansett plassering.

 

Vi behandler alle likt og/eller etter behov. vi ser ingen grunn til å måtte favorisere den omtalte bruker som i dette tilfelle er trådstarter fremfor alle andre brukere.

 

At et medlem føler seg urettferdig behandlet og i det tilfelle ønsker å starte en felles diskusjon pga sitt problem, i stede for å ta direkte kontakt via PM eller mail, forteller også en del om hvor høytidelig vi skal ta klagen, og hvor lite opptatt medlemmet er av å bruke forumet til det det er laget for.

 

Tips: har du et problem? send PM til Admin/mod og forklar hva problemet ditt er. PM vil bli behandlet av den admin som er mest egnet til å ta seg av dette type problem.

å lage en tråd for så og syte om problemet sitt gjør at du vil få senere behandling. du havner i ''mengden'' og blir ikke sett på som noe seriøs klager og derfor blir saken behandlet deretter.

 

For dere som føler dere så veldig overkjørt her inne av admin pga at admin faktisk bestemmer over forumet, så er mitt råd og ikke bruke forumet hvis det er så ''forferdelig''. Forumet som du har registrert deg gratis på.

 

Admin kan legge til at hendelsen ikke står i stil med hva som ellers praktiseres som riktig blandt admin og modratorer, og fastsetter med dette at hendelsen var en kjapp og lite gjennomtenkt besluttning som normalt ikke finner sted på forumet.

 

Vi håper at Henrik klarer å komme tilbake til sitt normale forumliv uten varige men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår