Gå til innhold

Ny bruker på Bilforumet!

Ranger emnet


MrHenrik

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er plutselig og mot min vilje blitt ny bruker av bilforumet.net! :) Dette grunnet en av moderatorene herifra som postet møg på Gatebils forum (hvor jeg modererer litt innimellom), og trådene hans ble slettet.

 

Uansett.. Jeg er 25 år gammel. Interessert i biler og fotografering. Bor like utenfor Oslo sentrum. Kjører VW og Ford.

 

Jeg håper mitt bidrag på bilforumet.net vil oppfattes som positivt.

 

-

Henrik

---

Tilbake - Nå med ny konto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hei!

 

Jeg er plutselig og mot min vilje blitt ny bruker av bilforumet.net! :) Dette grunnet en av moderatorene herifra som postet møg på Gatebils forum (hvor jeg modererer litt innimellom), og trådene hans ble slettet.

 

Uansett.. Jeg er 25 år gammel. Interessert i biler og fotografering. Bor like utenfor Oslo sentrum. Kjører VW og Ford.

 

Jeg håper mitt bidrag på bilforumet.net vil oppfattes som positivt.

 

-

Henrik

 

Var ikke dette som forventet?

At noen herifra ser dere som konkurrenter? og derfor bruker sin "makt" til å gjøre slike ting....

 

Latterlig spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke dette som forventet?

At noen herifra ser dere som konkurrenter? og derfor bruker sin "makt" til å gjøre slike ting....

 

Latterlig spør du meg...

 

Så lenge jeg har postet saklige poster på Bilforumet hadde jeg ikke forventet dette, nei. Kunne funnet frem mine siste innlegg, men kontoen min er slettet, og det går ikke å hente den frem igjen.. Latterlig? Ja, mest...

 

Innleggene til moderatoren var av en såpass dum karakter i forhold til hva vedkommende ville postet her inne.. Sarkasmen lyste herifra og til månen. Klart slikt slettes. At han da bruker sin "makt" å sletter kontoen min ingen kjempestor for meg, men forbanna provoserende.

 

-

Henrik

---

Tilbake - Nå med ny konto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg har postet saklige poster på Bilforumet hadde jeg ikke forventet dette, nei. Kunne funnet frem mine siste innlegg, men kontoen min er slettet, og det går ikke å hente den frem igjen.. Latterlig? Ja, mest...

 

Innleggene til moderatoren var av en såpass dum karakter i forhold til hva vedkommende ville postet her inne.. Sarkasmen lyste herifra og til månen. Klart slikt slettes. At han da bruker sin "makt" å sletter kontoen min ingen kjempestor for meg, men forbanna provoserende.

 

-

Henrik

 

Det er bare å begynne nedtellingen..... går vel ikke lenge før denne tråden blir slettet....

Beklagligvis for bilforumet sin del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe skjedde med eieren av grombil.com to ganger..så du kan vel vente denne og blir sletta.. kult med makt... men viking er grei å forholde seg til..saklig fyr..lurer på hvem som sletter dem? jeg og hadde grombil.com under,men de fjernet bare det..ikke hele profilen... lite å gjøre..greit å sende en pm om hvorfor:) notin

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe skjedde med eieren av grombil.com to ganger..så du kan vel vente denne og blir sletta.. kult med makt... men viking er grei å forholde seg til..saklig fyr..lurer på hvem som sletter dem? jeg og hadde grombil.com under,men de fjernet bare det..ikke hele profilen... lite å gjøre..greit å sende en pm om hvorfor:) notin

 

Har ikke noe negativt å si om noen av moderatorene her inne, men dette blir for dumt.. Må skille mellom "jobb" og private krangler.

 

-

Henrik

---

Tilbake - Nå med ny konto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult!

hadde vært fett å se den bilen en gang. digger GTer Lå bak en på Nesodden her en gang. Tysk bil med de klassiske turkise og orange fargene

Du må da ha lagt merke til den tidligere enten på bilder / film? :)

 

Se her:

http://www.gatebil.no/index.php?id=265

 

http://www.gatebil.no/index.php?id=759&pageid=116

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår