Gå til innhold

Volvo_790R: Prosjekt Volvo 790R

Ranger emnet

Volvo_790R

Anbefalte innlegg

Detta er veldig bra detta Odd-Geir. viste ikke at du hadde slike værsting prosjekter jeg nei. Men jævli artig å se at du har bygd om fra en 740 til S90 ja. (Hils'n han som var med i værste til Tommy og Petter, når vi rassa den 240'n demms helt, og du kappa ut no stolper og deler)

-2001 Volvo S60 2,0L Turbo

-1991 Volvo 940 (Solgt)

Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Synes det er et eller annet som ikke stemmer her..

Du sier alt fra midten av baksete og frem er 740, hvordan får du da skjermene fra 960, til å passe med A stolpene?

Å hvorfor er motorrommet samme farge som motorrommet på delebilen?

Hvordan fikk du 960 forstilling til å passe på 740 fronten?

Jeg ser ikke helt sammenhengen her... ser ikke mye til den orginale fargen fra 740en helder på noen av karoseri delene.. For meg ser det ut som det er bare chassi nr som er flytta over men..

Når kommer bildene av skøytinga i gulvet da?

:klovn:

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er et eller annet som ikke stemmer her..

Du sier alt fra midten av baksete og frem er 740, hvordan får du da skjermene fra 960, til å passe med A stolpene?

Å hvorfor er motorrommet samme farge som motorrommet på delebilen?

Hvordan fikk du 960 forstilling til å passe på 740 fronten?

Jeg ser ikke helt sammenhengen her... ser ikke mye til den orginale fargen fra 740en helder på noen av karoseri delene.. For meg ser det ut som det er bare chassi nr som er flytta over men..

Når kommer bildene av skøytinga i gulvet da?

:klovn:

Har spurt om dette men ser ut som det ikke fantes noe bilder av skjøting...

Fjern bildene av regnr på 740'n du.

Hadde nok vært litt lurt...:win

2003 A4 1.8 TQ

2001 Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bra at folk er litt misunelige på andres biler, men å komme med beskyldinger er å gå litt langt men men jeg tar det ikke så tungt det er jo min bil.

Noen bilder av gulvet blandt annet.

VolvoS90R240.jpg

VolvoS90R239.jpg

VolvoS90R243.jpg

VolvoS90R242.jpg

VolvoS90R246.jpg

VolvoS90R241.jpg

VolvoS90R51.jpg

Volvo 4 Life

Volvo 760 88` Bredda prosjekt

Volvo 965 91` Vinterbrakke

Volvo 965 96` Ambulanse

Nissan Sunny 93` Konebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bra at folk er litt misunelige på andres biler, men å komme med beskyldinger er å gå litt langt men men jeg tar det ikke så tungt det er jo min bil.

Jeg har ikke beskylt deg for noe, spurte bare hvordan det hang sammen..

Har du lakka motorrommet etter du sveisa da? Ting ser litt merkelig ut, da du poster et bilde, er bilen en farge, og så kommer et til da er den plutslig en annen farge, og det går liksom litt frem og tilbake.. kansje det gjør at det virker merkelig.. ja vet du har lakka den, men ting bytter på å ha forskjellig farge osv.. var det som gjorde at jeg ble mistenksom.

Synest den var ganske rotete denne tråden, med tanke på bilder osv.

Har helder ikke klaga på bilen, den ble fin den.. var et par ting jeg ikke helt fikk til å stemme.

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å kjøpe en fin 960 i sverge, å dra den t norge å klippe å lime, å sparkle rundt å lakke å styr, og gjør man det FINT så er jo det ingen i verden som finner ut det vel? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke at biltilsynet klør seg ganske godt i håret når han blir stoppa og det står "740 turbo intercooler" i vognkortet????? Har nok et lite forklaringsproblem da. Biltilsynet kommer til å anklage han for chassinummer bytte med en gang, og hva skal han gjøre da? Vise dem at man har kappa og sveisa bilen i alle retninger og i tillegg har feil motor. Tror nok at det ender med avskiltning alikevel. :)

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er straffa for no slikt da? hehe..

dokumentforfalskning, forsikringa gjelder ikke, osv. må vel regne med at lommeboka blir grådig tom etter å ha blitt stoppet! men den sveisinga der. den så ikke veldig bra ut. overflate sveis eller skikkelig gjennomsveis? men men, glad jeg ikke skal sitte i den bilen!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dokumentforfalskning, forsikringa gjelder ikke, osv. må vel regne med at lommeboka blir grådig tom etter å ha blitt stoppet! men den sveisinga der. den så ikke veldig bra ut. overflate sveis eller skikkelig gjennomsveis? men men, glad jeg ikke skal sitte i den bilen!

Men det går vel and å få det til ganske bra, om man gjør det skikkelig.. hehe.

Og drar du på BT og gokjenner bilen for eksempel fra en 940, og sier du bare har kjøpt 960 delebil å flytta over alt, men nå må du gokjenne med 960 motor i 940en din :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider