Gå til innhold

Volvo_790R: Prosjekt Volvo 790R

Ranger emnet

Volvo_790R

Anbefalte innlegg

• Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

si meg..no offence..men hvorfor bygge om din gamle volvo?hvorfor ikke bare bruke den hele delebilen du importerte?så da utrolig mye bedre ut?menmen..din bil.. alltid gøy med sånne store prosjekter!

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

les litt tidliger i tråden så står det at jeg skal bygge 100% om bilen til S90 og da blir den like bra som delebilen

joda..leste jo det..og all ære til deg som faktisk gjør denne ombyggingen..men igjen..i papirene blir det jo uansett en 1985 model..right?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda..leste jo det..og all ære til deg som faktisk gjør denne ombyggingen..men igjen..i papirene blir det jo uansett en 1985 model..right?

Eneste eg kan se for meg er hvis delebilen er importert, for då blir det en sinnsyk engangsavgift på den pga motorvolum..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste eg kan se for meg er hvis delebilen er importert, for då blir det en sinnsyk engangsavgift på den pga motorvolum..

blir jo litt..men igjen..man bruker vel nogenlunde samme sum på ett slikt prosjekt?jaja..lar mannen gjøre som han vil..blir uansett spennende å følge med på prosjektet,,

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster så mye som 92000.- å betale engangs avgift på denne bilen som jeg har kjøpt, og jeg kommer ikke til å bruke så mye på ombygging.

Men jeg skjønner dere som synes det kan virke dumt at en slik fin bil blir 85mod, men alle har sine egne meninger.

Mine utgifter så langt

Front: 8.000.-

Delbil: 13.000.-

740in: 5.000.-

Volvo 4 Life

Volvo 760 88` Bredda prosjekt

Volvo 965 91` Vinterbrakke

Volvo 965 96` Ambulanse

Nissan Sunny 93` Konebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ingen store updates enda, styrer for fult med litt oppussing i verkstedet samtidlig som jeg holder på med bilen, vil komme tilbake med litt bilder av framgangen ut i uka regner jeg med.

Er mye arbeid med bilen, har satt meg ny ferdigstillelse som blir 13mai, Volvo treff på Lånke

Volvo 4 Life

Volvo 965 96` Ambulanse

Nissan Sunny 93` Konebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ga du bare 13 tusen for dele bilen wow!det var billigt!Sverige??tyskland?

Jeg tror dette her kommer til og bli et fett prosjekt!*:)tror ikke du er ferdig til 13 mai..men men hvilken farge skal du ha på bilen?meget pent intriør på dele bilen.hadde gitt bare 13k for det vettu hehhe :)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har blitt monter sammen nå, gjenstår kunn litt sveising på to stolper og i dørken. men har desverre ikke fått tatt så mange bilder. Men skal ta å legge ut bilder en av de første dagene nå. Blir vel klar om ikke så lenge nå, skal være klar til kvelden 12mai.

Når det gjelder farven så ble jeg forelsket i farven som er på delebilen, så ble at jeg brukte den, passet så bra til beige interiør..

Volvo 4 Life

Volvo 965 96` Ambulanse

Nissan Sunny 93` Konebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider