Gå til innhold

Innbrudd!

Ranger emnet

lazzario

Anbefalte innlegg

Hvorfor i helvette skal det være så jævelig enkelt å bryte seg inn i golf2 !!!! :mad: Stereo borte, 2 dører med hull over håndtaket og ript opp høyre skjerm forran.

Noen som vet hvor mye egenandelen er på ? Har full kasko. (SpareBank1 forsikring) har 80% bonus.. Er ikke bonustap på tyveri ?

Og hvordan klarer dem å utføre det 20 m fra soverommet mitt da jeg har vinduet oppe!!?Og på ett byggefelt.. *oppgitt over frekke folk*

Er du glad, så blir det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lazzario

Hvorfor i helvette skal det være så jævelig enkelt å bryte seg inn i golf2 !!!! :mad: Stereo borte, 2 dører med hull over håndtaket og ript opp høyre skjerm forran.

Noen som vet hvor mye egenandelen er på ? Har full kasko. (SpareBank1 forsikring) har 80% bonus.. Er ikke bonustap på tyveri ?

Og hvordan klarer dem å utføre det 20 m fra soverommet mitt da jeg har vinduet oppe!!?Og på ett byggefelt.. *oppgitt over frekke folk*

Husk bulken oxo da.... ;)

Er jo mye av det her om dagen, sto litt om det i avisen i går...

Men purken gjør jo ikke noe med det selv om de sier de vet hvem det er........

Egenandelen er vel 1000-1500 kr... Står i papirene eller så er det jo bare å spørrre forsikringselskapet....

Ikke bonus tap nei......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lazzario

Kjipe greier det der...

Sjefen min hadde innbrudd på mandags morgenen mitt inne i et bolig felt, han våknet at bakruta på bilen ble knust..

Og hvor jævlig frekk går det egentlig ann å bli, naboen sto å så på i det han stakk av på sykkel...

Han ble fra stjålet en Roterene laser fra Dewalt Til 15000kr

Så hvis noen får tilbud eller hører om en slik tilsalgs så vær vennlig gi beskjed...

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alarm alarm alarm! Sier jeg bare. 1 mnd siden de ribba min 3'er Golf.. alt borte.

Nå er det ting tilbake, men et klistremerke hjelper ikke. Dessuten er det mange firmaer som gir opptil 4 laken i rabatt på egenandel når man har alarm...

Så.. Alarm Alarm Alarm!

:drive2

'97 Fiat Punto 1,1 55s

'96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V

x'86 Peugot 309 1,6

x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05

x'96 Honda Civic 1,4is

:dj:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper nok lite med bare klistremerker ja.. men alarm gjør at man slipper egenandel i mange tilfeller.. jeg har ihvertfall 0,- i egenandel siden jeg ahr alarm

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Husk bulken oxo da.... ;)

Er jo mye av det her om dagen, sto litt om det i avisen i går...

Men purken gjør jo ikke noe med det selv om de sier de vet hvem det er........

Egenandelen er vel 1000-1500 kr... Står i papirene eller så er det jo bare å spørrre forsikringselskapet....

Ikke bonus tap nei......

Hehe, bulken skal vi nok få med =) Sammen med ripene på skjermen :p Men alt papirarbeidet går ikke akkurat fort...

Er du glad, så blir det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

Hjelper nok lite med bare klistremerker ja.. men alarm gjør at man slipper egenandel i mange tilfeller.. jeg har ihvertfall 0,- i egenandel siden jeg ahr alarm

jeg har alarm også da, men jeg har kjøpt meg 90 dører nå, og der er det ikke alarm klistremerke...... Har Defa alarm... Noen som veit om den er noe tess, har hørt at den klikker fort jeg......

Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm

Vw Golf Mk3 cab

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161

Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VW2

jeg har alarm også da, men jeg har kjøpt meg 90 dører nå, og der er det ikke alarm klistremerke...... Har Defa alarm... Noen som veit om den er noe tess, har hørt at den klikker fort jeg......

Har Defa, den funker helt fint...har hatt på et par biler, og aldri vært plaget. Kommer muligens an på hvilken alarm du har...og om den er koblet rett. Kupésensor anbefales!

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider