LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Syns bilen er dritkul og kunne tenkt meg litt info hvis noen sitter på det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Lå ikke den till salu i sviiden a? Tror det var et solid hemsmide med noe turbogreier.. Mye grom deler hvis jeg husker rett... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 aner ikke.. godt mulig.. grom bil i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Felgene var midre pen!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Hadde jeg fått gjort som jeg vil, så hadde min bil sett sånn ut! Den der er et prakteksemplar. Hvis noen har flere bilder av den, så sleng for all del ut det dere har! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Felgene var midre pen!:) Åssen felger ville du ha hatt på den bilen dA? Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Er vell mye godt lik slik som min blir til neste år..bare jeg skal ha samme fage som jeg har nå.. Og prøve og få tak i JP MK 18 8,5x17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 ser nesten ut som han har klarlakket lyktene :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Hadde jeg fått gjort som jeg vil, så hadde min bil sett sånn ut! Den der er et prakteksemplar. Hvis noen har flere bilder av den, så sleng for all del ut det dere har! ville hatt den plastikken som skal ver under bakfangeren! det gjør seg :D Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 ville hatt den plastikken som skal ver under bakfangeren! det gjør seg :D Ikke på en -84 modell. Den plastikken kom med -86 faceliften.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Ikke på en -84 modell. Den plastikken kom med -86 faceliften.. sammen med de stygge dørlistene ja. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 ja hater de nederst på døra... huff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 sammen med de stygge dørlistene ja. Enig med deg,første jeg tenker på når jeg ser en 86` er eldre noe spesiell mann som har penslet tectyl oppover halve døra. drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Enig med deg,første jeg tenker på når jeg ser en 86` er eldre noe spesiell mann som har penslet tectyl oppover halve døra. drunk Enig der jeg å. All plasten er ikke noe pent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Derfor mine ligger i søpla, sveisa igjen.. Jeg skal ha den møkka som henger og dingler under bakfangeren, men resta av de gråe (eller hva faen det er for ei farge) listene på dørene og kanalene har gått over til de evige jaktmarker.. Men den bilen der har jeg lest om, enten på et forum som prosjekt eller som salgsobjekt.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg