VentoPower Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Har planer om å chippe GTI`en snart. Har noen vært borti ArtRacing? De virker veldig seriøse, men hadde vært morro å hørt om noen som har brukt dem og hva slags erfaringer folk har av dem. Oettinger er jo et kjent merke så det burde jo være bra:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Bruk: TS racing Flisesundet motorservice Turbo teknikk(turbo karlsen) eller Audi sentrum. Disse hAR PEILING og vet godt hva de driver med..og er gode på sevice. Hvem som helst (omtrent) kan sette inn en chip..den skal fungere og:) Lykke til. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Hva med artRacing da? Det som er bra med de er at de ikke trenger å sette inn ny chip, nare omprogrammerer:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Jeg fikk vite av noen at det først var 2001 mod og senere som kan omprogrameres. De eldre må chippes?? usikke på om det stemmer. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Kom vist noe nytt denne månden sa de hos ArtRacing slik at det også kan gjøres på tidligere modeller vist. Men de kan ikke bare koble seg til på seriellporten/diagnose uttaket, men de må koble seg rett på hjernen. Men de trenger altså ikke å bytte chip fikk jeg vite: Det syntes jeg er ett stort pluss:) Ikke noen som ser dette Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 En hyggelig kar ringte meg fra ArtRacing idag. Han sa at det nye Oettinger DPT systemet kun fungerer på modeller fra 2002. Men at eldre tdi'er (som jeg har) kunne de også endre "hjernen" på uten extra box, men man fikk ikke den kule feature'n som gjør det mulig og velge standard eller trim programmet. Sånn generellt fikk jeg et meget godt inntrykk av firmaet. Virka som han visste hva han pratet om. Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg