volvofasII Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Men hallo. Kom plutselig på.. Det er ikke noe problem å få en STCC bil for 300.000-400.000 nå. Der detter prisene.. Og en ting til DA herjer du banen vettø. 300hk og max kjøre egenskaper på asfalt.... :D Jo seff, reg kommer i tillegg da, men de bila får du ikke regga så da er det vel ikke så farlig... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 For et par måneder siden stod det en brukbar Skoda Octavia til salgs på nettet, lurer på om det var AutoDB Online eller noe sånt. Det var en original WRC-versjon, hadde kun gått noen mil. Pris: 5.000.000NKR (6 nuller ja!) Om det var bare kødd eller om det var en reell bil er jo et annet spørsmål.. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Originally posted by Efini For et par måneder siden stod det en brukbar Skoda Octavia til salgs på nettet, lurer på om det var AutoDB Online eller noe sånt. Det var en original WRC-versjon, hadde kun gått noen mil. Pris: 5.000.000NKR (6 nuller ja!) Om det var bare kødd eller om det var en reell bil er jo et annet spørsmål.. Kan nok stemme det hvis det er en av de nyeste modellene.. Altså innen WRC, ikke den nyeste men den før der igjen liksom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Originally posted by marius hva er det som koster så himmla mye på disse bila? Så et program på eurosport om nye bilen til Subaru. Hver coilover kosta 16.000 ellerno Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Arvid: har du nok penger får du den nok på veien.. Angående girkasser, så koster det prodrive over 600 000 å lage en kasse til Impreza WRC, så vis dei skal selge en så blir vel prisen en goddel mere en det... Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 en annen ting til dere som spør om ikke disse bilene er produsert. Altså P 206 4x4 eller Acsenten. Da må dere ikke se hva som går rundt i Norge. Da må man til Frankrike, Spania , Hellas og de øyene der. For ikke å snakke om England. Alltid når jeg er i syden spm fisser det helt råe biler rundt. Med motor oxo ikke bare plastikk. Var på Sakyntos i sommer så faktisk en rå Acsent der var noe GT eller GTI eller R som sto på den med plastik og motor. Rå var den. Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Originally posted by RS2 en annen ting til dere som spør om ikke disse bilene er produsert. Altså P 206 4x4 eller Acsenten. Da må dere ikke se hva som går rundt i Norge. Da må man til Frankrike, Spania , Hellas og de øyene der. For ikke å snakke om England. Alltid når jeg er i syden spm fisser det helt råe biler rundt. Med motor oxo ikke bare plastikk. Var på Sakyntos i sommer så faktisk en rå Acsent der var noe GT eller GTI eller R som sto på den med plastik og motor. Rå var den. Tenkt den tanken jeg å men så har jeg ikke vært lenger en utafor veggene her i norge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 jeg blir irritert på reglene eller alle som ikke heter subaru eller mitsu. alle må lage en gateversion, det hadde vert tingen!!!!! sånn som evo, wrx, sportquattro osv. detta var sikkert dritbra formulert, men gadd ikke slrive bedre:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 WRC bilene må baseres på en serieprodusert bil og motorblokken må være fra en bil fra samme fabrikk! Bilene kan bygges om til 4X4, det kan ettermonteres turbo, hjuloppheng er fritt, det er krav til minste lengde, største bredde, o.s.v.! Ble litt lettvint dette men det er hovedtrekkene! Mitsubishi og Subaru (og Ford, riktignok med 2 WD) lager gatebiler som ligner, men de har egentlig veldig lite til felles med WRC bilene! Bilen hos Voldsund er sikkert en gruppe N bil, flere i Rally NM som er bygd av Voldsund! Bruke en WRC bil på gata tror jeg blir håpløst da det trengs hyppige servicer! Clutch f.eks tror jeg ville blitt en stor utgifts post! Dessuten er vel lydnivået "noe" høyt på landeveiskjøring! Hva hvite skilter angår er jeg usikker! Utsalgspris på 6-7 mill ny, "300" HK, 2000ccm, og 1275kg?? Blir vel noen avgifter i hvertfall! Tror vel og at støyen blir et problem, men jeg vet ikke hvordan det er med typekodkjenning! STCC bil er nok billigere men enda mere upraktisk! Mange i STCC klagde på stående start, pga slitasje på clutchen! Hva med bytur på Lørdag formiddag med null motoreffekt under 6000 o/min og en clutch som tåler 3-4 i gang settinger! Men det hadde vært heftig! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 var en kar fra eteller annet sted i norge som hadde kjøpt seg en focus wrc sak og hadde den stående i garasjen..den var dyr men vistnok ikks sååå dyr. husker ikke hvilket blad dette var fra men.. RS2: var på zakynthos i sommer jeg og.. tror det var endel av gutta der som hadde sett litt for mye på fast and the furious.. men det var mye fete biler da:D Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Er støy noe problem da?? Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 så kommer jeg til å virke som en tafatt sørgelig skjel: Hva er "motor-specs" er tillatt for Gruppe N? (alle må være innenfor visse grenser (nesten like) ikkesant?) *lure lure lure lure* (søke litt på google og...) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Krav til WRC-biler står her : Det er desverre for oss bilentusiaster ikke noe krav til bilfabrikantene at det må produseres x-antall eksemplar for gatebruk slik som i grubbe B osv. Det kjipeste med WRC er jo at de bruker millioner på motorer som er optimert for å trekke mest mulig luft igjennom en restriktor. Dette er et teknologikappløp som ikke kommer vanlige biler til gode . Luft er det jo nok av her i verden... De bilene de kjører med hadde fortjent en 2-300 hk mer enn hva de tar ut i dag. Jeg vil ha gruppe-b tilbake !! Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg