MrTore Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Hei Lurte bare på hvilken rekkefølge tennkablene skal stå i. Fra fordeleren til pluggene. Bilde med nr hadde vært fint. Hva skjer hvis kablene står feil forresten ? takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 jeg pleier å sette bilen i ød og da er skal den tenne på 1 ern så er det bare å følge tennigsrekkefølgen 1-3-4-2. hvis det er kødd mes lendnigene så kan det bare smelle litt men ikke noe farlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTore Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 bilen starter fint til meg så da er det sikkert rett. men ød fortstod jeg ikke. bilen går svært ujevnt eller noe hvis de står feil altså ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Øvre dødpunkt betyr det! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 bilen starter fint til meg så da er det sikkert rett. men ød fortstod jeg ikke. bilen går svært ujevnt eller noe hvis de står feil altså ? du hører lett hvis du har feila med ledningene + at den går dårlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Blir typisk futt-pang bil da... Men 1-4-3-2 er vel tenningsrekkefølgen.. så er bare å sette de i den rekkefølgen. Blir det gæli så er det bare å forskyve alle kablene ett hakk i en retning.. Men ta for all del ikke tak i ledningene og røsk døm ut, lirk døm pent ut.. Bare sånn i tilfelle du ikke viste det.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 1-3-4-2 er tenningsrekkefølgen! IKKE 1-4-3-2! ØD er når cyl nr.1 er på topp og blir tent, også kalt TDC (Top dead center) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 ujevnt på tomgang kan komme av falsk luft. :wonder 1-3-4-2 ja. ikke noe annet past bom. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg