tarzan Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 et par bilder av bilen min driver pusser litt på den og bygger stereo og fikser opp en m3 fanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 slitt i lakken eller slitte bilder? :P fargen ble litt rosa i bildene dine.. Går vel billige disse bilene? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 slitt i lakken eller slitte bilder? :P fargen ble litt rosa i bildene dine.. Går vel billige disse bilene? billig går det ja kjører over 50000 i året så måte ha noe spm går billig. er gamle bilder før jeg shina den skal få lagt ut noen bilder av det så skal du se forskjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 hehe ser bilen din til stadighet, skiboks ? :P Går bredt om vinteren ja.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 hehe ser bilen din til stadighet, skiboks ? :P Går bredt om vinteren ja..har du ikke hester blir det bredt om vinteren dragcar har tatt av ski boksen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 bilder fra når jeg shina den før vinteren kom er ikke så rosa der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 så ganske hel og fin ut denna!:smilbmw Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 så ganske hel og fin ut denna!:smilbmw jo bilen er i god stand men jeg vurderer og hel lakkere den til sommeren for og gjøre den helt atrøken er noe små rust rundt omkring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 ja da er m3 side skjørt bestilt så nå venter jeg i spenning.så blir det vel m lister og noen nye dører og skjermer og bakluke og panser skal vi se.prøe montert m3 fangeren og den passer bilder kommer.nå må det spares til hel lakkering og nye sommer hjul:cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 ja da er m3 side skjørt bestilt så nå venter jeg i spenning.så blir det vel m lister og noen nye dører og skjermer og bakluke og panser skal vi se.prøe montert m3 fangeren og den passer bilder kommer.nå må det spares til hel lakkering og nye sommer hjul:cab kan bli bra dettem'm holder på å fylle opp lommeboka , så kommer nok til å bli en gjort en god del med min touring i løpe av våren også, bra med andre tourings folk her :smilbmw Siter Member of BMW Car Club Norway -98 E36 316i Touring http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108392 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=49048 Det viktigste er ikke å vinne,men å spinne og husk. Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 kan bli bra dettem'm holder på å fylle opp lommeboka , så kommer nok til å bli en gjort en god del med min touring i løpe av våren også, bra med andre tourings folk her :smilbmw helt enig er ikke så mange med touring så da får vi holde sammen.skal få lagt tut litt flere bilder av steroen jeg driver med.ud får legge ut noen bilder underveis når du har fått gjort litt.likte den front fangeren du drev på med:afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 helt enig er ikke så mange med touring så da får vi holde sammen.skal få lagt tut litt flere bilder av steroen jeg driver med.ud får legge ut noen bilder underveis når du har fått gjort litt.likte den front fangeren du drev på med:afro får gjøre det. den fronten blir ferdig neste hælj tenker jeg. blir noen bilder da Siter Member of BMW Car Club Norway -98 E36 316i Touring http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108392 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=49048 Det viktigste er ikke å vinne,men å spinne og husk. Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 ja da har jeg begynt med og handle inn nye deler til bilen blir to nye dører,panser,grill,begge framskjermene og ny bak luke.og nye 18 tom oz i gull:smilbmw fargen har jeg ikke klart og bestemme meg helt for ennå men noe som er blått blir det nok.men folk kan komme med forslag til farge hvis de vil hadde vært fint med bilde av fargen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 ja da har jeg begynt med og handle inn nye deler til bilen blir to nye dører,panser,grill,begge framskjermene og ny bak luke.og nye 18 tom oz i gull:smilbmw fargen har jeg ikke klart og bestemme meg helt for ennå men noe som er blått blir det nok.men folk kan komme med forslag til farge hvis de vil hadde vært fint med bilde av fargen da dette ser ut som et dyrt prosjekt da:D men blir sikkert veldig bra. kan sikkert se bra ut med blått,men blir kanskje litt impreza look over den da med gull felger å greier. Siter Member of BMW Car Club Norway -98 E36 316i Touring http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108392 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=49048 Det viktigste er ikke å vinne,men å spinne og husk. Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 dette ser ut som et dyrt prosjekt da:D men blir sikkert veldig bra. kan sikkert se bra ut med blått,men blir kanskje litt impreza look over den da med gull felger å greier. jeg veit det kan bli litt for mye impreza look.men det kommer helt ann på hvilke blåfarge det blir men jeg er ikke sikker ennå.er andre farger ejg kunne tenkt meg også.får se hva jeg finner på farge karte til lakkerern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg