vidarius Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 jeg veit det kan bli litt for mye impreza look.men det kommer helt ann på hvilke blåfarge det blir men jeg er ikke sikker ennå.er andre farger ejg kunne tenkt meg også.får se hva jeg finner på farge karte til lakkerern vet hvertfall åssen farge jeg skal ha når jeg skal lakker en gang i framtia, men det sier jeg ikke:D hva med masarati blue eller noe sånt. kan jo se på den gamle BMW til azzido Siter Member of BMW Car Club Norway -98 E36 316i Touring http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108392 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=49048 Det viktigste er ikke å vinne,men å spinne og husk. Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 nå har jeg fått meg to nye dører og venter på en dør til bakluke og helt ny front så nå er det ikke lenge til ting begynner og skje:deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Pen bil, likte blinklysene din foran, de går i ett med lyktene. Var jeg deg ville jeg smekka i noen tåkelykter også. Hvite blinklys bak eller? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Pen bil, likte blinklysene din foran, de går i ett med lyktene. Var jeg deg ville jeg smekka i noen tåkelykter også. Hvite blinklys bak eller? sota bak gitt veit ikke helt hva jeg skal ha bak liker at det er likt rundt hele takk for tilbakemeling.liker bilen din også.skal bytte farge så får se hvordan lyktene passer da.take lys kommer har fikset opp en m3 fanger so var helt vrak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 ja nå har demonteringen begynt og venter på pakke fra koed med facelift front nytt panser og framskjermer.bilder kommer bare jeg får fiksa digi camet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 ja vært litt stille her i det siste men her kommer det noen nye bilder. bilder fra under pussingen litt små rust som må tas like før bilen blie sendt til lakkerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Kult at det blir/blei oppussing :) Sleng inn bilder når den er lakkert! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 og her er det bilder fra når jeg fikk den igjen venter på resten av delene til bilen lakkerer har litt mye og gjøre.skal ha side skjørt på bilen men veit ikke helt hva jeg vil ha noen som har bilder av noen forskjellige?får man m3 side skjørt som er lavere enn orginale??hvem har dette? nå hva syns folket?+har kjøpt inn noe speil også m3 speil og dtm speil er ikke sikker på hvilke jeg skal gå for.noen syns punkter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Kult at det blir/blei oppussing :) Sleng inn bilder når den er lakkert! dette er det som foreløpig har blitt lakkert ringer og snakker med lakkerer i morgen har ventet på resten av bilen i over en uke.satser på og ha den ferdig til våren en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Den er jo rød inni! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Den er jo rød inni! hehe hehehe det syns jo ikke når jeg har fått satt på intreøret igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 nå driver jeg og gjør klar bilen for understells behandling og skal få lakkert motorrommet snart håper jeg.noen som veit om billig disel bil til rundt 10000 til salgs si fra må ha vinter bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 ja da har jeg endelig fått vite at resten av delene til bilen er ferdig til neste uke gleder meg som en unge på julaften til og få begynt og sette bilen sammen igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 pen farge :) gleder meg til og se bilen ferdig :smilbmw: Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Oddi- Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Greit fargevalg det der ;) Siter Audi a4 1.8 tq 2004 mod xAudi a6 1.8t 2002 mod xAudi A8 2.8 Quattro 1997 mod x Audi 100 2.2 1983 mod x Bmw 318i 1993 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg