Gå til innhold

mitt 318 tds proskjekt

Ranger emnet

tarzan

Anbefalte innlegg

jeg veit det kan bli litt for mye impreza look.men det kommer helt ann på hvilke blåfarge det blir men jeg er ikke sikker ennå.er andre farger ejg kunne tenkt meg også.får se hva jeg finner på farge karte til lakkerern

vet hvertfall åssen farge jeg skal ha når jeg skal lakker en gang i framtia, men det sier jeg ikke:D hva med masarati blue eller noe sånt. kan jo se på den gamle BMW til azzido

Member of BMW Car Club Norway

-98 E36 316i Touring http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108392

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=49048

Det viktigste er ikke å vinne,men å spinne og husk. Bruk vett, ligg bredt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil, likte blinklysene din foran, de går i ett med lyktene. Var jeg deg ville jeg smekka i noen tåkelykter også. Hvite blinklys bak eller?

sota bak gitt veit ikke helt hva jeg skal ha bak liker at det er likt rundt hele takk for tilbakemeling.liker bilen din også.skal bytte farge så får se hvordan lyktene passer da.take lys kommer har fikset opp en m3 fanger so var helt vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 months later...

og her er det bilder fra når jeg fikk den igjen venter på resten av delene til bilen lakkerer har litt mye og gjøre.skal ha side skjørt på bilen men veit ikke helt hva jeg vil ha noen som har bilder av noen forskjellige?får man m3 side skjørt som er lavere enn orginale??hvem har dette?

DSCI0005.jpg

DSCI0006.jpg

DSCI0004.jpg

nå hva syns folket?+har kjøpt inn noe speil også m3 speil og dtm speil er ikke sikker på hvilke jeg skal gå for.noen syns punkter

Lenke til kommentar
Del på andre sider