Kverna Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Kult! Kast innpå bilder av monteringa også da :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 kult at folka syns fargen var fin kommer mer bilder når jeg har fått hentet resten av delene.skal bli deilig og få begynt på bilen igjen.noen som veit hvor man får kjøpt billige bak fangere??bilen må bli litt lavere bak.takk for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 ja da har jeg fått resten av delene til bilen og fått ordna litt.kommer med bilder i morgen:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Fin bil :) gleder meg til å se bilder av bilen ferdig montert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Fin bil :) gleder meg til å se bilder av bilen ferdig montert;) jo takk for det.gleder meg selv til den er ferdig men det er masse igjen.håper og ha den klar til våren.skal nok bygge litt stereo i den i vinter også:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Gleder meg jeg også :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 ja her kommer det litt bilder går sagt men sikkert fram over.kamera klikka i går så mye bilder ble det ikke.noen nye og noen gamle og her har jeg fått på to dører Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 her er et bilde av motor rommet.har tenkt til og lakkere det sølv også lakkerer jeg alle dekselene i samme farge som bilen.vha tror folket om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 ja da har det vært stille her en stund.har vært lite på jobb eller lettere sagt ingenting.så det har stått litt stille.men jeg skal ta meg en tur opp denne uka og få gjort litt.når jeg monterte forskjermene passet de ikke:hvaskjera men etter og prøvd meg som metallformer så kom de seg på.skal få tatt noen bilder når jeg er opp hos bilen min igjen.her er et bilde av delene som ligger godt lagret hos mor og far:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 ja da har det vært stille her en stund.har vært lite på jobb eller lettere sagt ingenting.så det har stått litt stille.men jeg skal ta meg en tur opp denne uka og få gjort litt.når jeg monterte forskjermene passet de ikke:hvaskjera men etter og prøvd meg som metallformer så kom de seg på.skal få tatt noen bilder når jeg er opp hos bilen min igjen.her er et bilde av delene som ligger godt lagret hos mor og far:) ] Dette blir jo bra :) Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg