Pokerfjes Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Hei! Er det ferdig lagt opp kabler til turteller på de som blei levert uten eller må jeg legge det selv? Og passer golf 1\2 instrumenter? Mvh Carl Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Ja det ligger oppe, ta fra g40 eller andre med turteller da er det passer rett i. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 takk for svar! Men passer golf instrumenter fysisk ikke eller er det forskjellige tilkoblinger? Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Passer i Polo 2, har ikke prøvd i 2f Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Hei! testa istad. Golf instrument panelet har to kontakter(14 punkter på hver kontakt), i motsetning til polo'n som kun har en tilkobling(28 punkter). bæsj! får prøve å skaffe g40\ gt panel da! Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hvis du vil ta den helt ut, kan du kjøpe digitalt instrument fra http://www.sorgmotorsport.de/ Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Det hadde jo vært utrolig rått. Men jeg stinker i tysken og pc'n er så treig at pdf ikke går så jeg klarer ikke å lese noe. Men er det 250 euro for ett sett? Er det panel eller kun instrumenter? mvh carl Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg