Gå til innhold

trøbbel med ventilasjonsannlegget på E39.

Ranger emnet

lille79

Anbefalte innlegg

hei..

det blåser veldig varmt på beina mine og på frontruta uansett hvilken stilling jeg har på varmeanlegget.. selv om sommeren med airkondisjonen på... på passasjersiden virker alt som det skal..

noen med lignende problemer?? hva kan være galt og er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre??

regner med dette systemet er likt på de fleste E39.. dette gjelder en 540I..

håper på svar...

jan erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mest sannsynlig en reg.motor som er gåen. De kan sikkert resette evt finne ut hvilken motor som er gåen om du triller innom merkeverkstedet...

Evt kan du få kjøpe feilsøkingsverktøy av meg (interface, diagnoseledning og software som du kobler opp med pc), da kan du gjøre jobben sjøl + stille km.telleren og anna snacks.

Om du er riktig heldig må du ut med heile dashbordet for å få skifta ein evt gåen motor, varierer veldig fra merke til merke... :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mest sannsynlig en reg.motor som er gåen. De kan sikkert resette evt finne ut hvilken motor som er gåen om du triller innom merkeverkstedet...

Evt kan du få kjøpe feilsøkingsverktøy av meg (interface, diagnoseledning og software som du kobler opp med pc), da kan du gjøre jobben sjøl + stille km.telleren og anna snacks.

Om du er riktig heldig må du ut med heile dashbordet for å få skifta ein evt gåen motor, varierer veldig fra merke til merke... :scared

hmm.. ok... takk for svar... det var jo ikke det jeg hadde trengt nå ass... men jeg får kanskje ta turen til verkstedet da.. men tilbudet ditt er jo int.. hva snakker vi om på pris av utstyret ditt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet på min e34.. Da var det en temp føler ved pedalene som var ødelagd..

Jeg er usikker på hvor denne er på e39..Men den bør ligge i samme området

ååå... det hadde vært digg;) men det burde de vel finne ut av på en slik diagnose test evt?? har hørt noe om en "kran" som skiller høyre og venstre side også... har du hørt noe om det?

takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider