Mr.TransAm Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Tar du bilder av kule biler du ser der borte eller?:D Handler du noe spes til camaroen mens du er der? Mvh Mr.Transam Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 for litt siden blir vel ca 1 mnd! pluss minus 1 uke.. litt vanskelig å huske sånn spesfik etter en stund :) hehe! var no du som kjørte ut fra hva jeg så :) hehe (har sett deg før, så jeg husker sånn noelunde hvordan du ser ut, når jeg ser deg.. hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 The Cowboy, Puh..okay! Du skremte meg litt der naar du sa "for litt siden" - saa for meg at Camaron var stjaalet mens jeg er paa andre siden av kloden :coplight Godt aa hoere det var saa lenge siden! Saa da var det nok meg du saa ja hehe. Mr. Transam, Vet ikke hvor mye bilder jeg blir aa ta akkurat - har ikke planlagt noe spesielt i forhold til biltreff o.l. Men, det er naa uansett moro aa se litt jevn stroem av fete biler igjen. Det er sinsykt hvor mye av den nye mustangen det er aa se naa! Har ikke noe lang shoppingliste for Camaroen, men det blir nok litt smaatteri til baade den og Tahoen regner jeg med! ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg