dezvipe Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 God aften! Jeg var nettopp ute og vasket bilen (i garasjen forsåvidt, ute er det jo minusgrader), og den ble så skinnende og ren at jeg ble forelsket på nytt :) Det jeg lurer på: Hva synes egentlig dere jeg bør gjøre med Golfen? Jeg sier alltid jeg har masse planer, men jeg får nye idèer hver gang jeg ser på den. Dere har sikkert mer greie på hva som passer ift. fargen på bilen og generelt. Bilder: :roll: Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Fjerne emblemer bak (dvs Golf) Nye baklykter (blir litt Lexus for min del) Nye frontlykter Emblemfri grill Lakkere helt ned ("sideskjørt osv") Nye skilter (dvs nye typen, med monospacet tall/bokstaver) Henger frontfangeren din litt rart..? Syns den henger mer "oppe" på midten.. Men det var en ren og pen bil du hadde.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Fjerne emblemer bak (dvs Golf)Nye baklykter (blir litt Lexus for min del) Nye frontlykter Emblemfri grill Lakkere helt ned ("sideskjørt osv") Nye skilter (dvs nye typen, med monospacet tall/bokstaver) Henger frontfangeren din litt rart..? Syns den henger mer "oppe" på midten.. Men det var en ren og pen bil du hadde.. :) Må si meg helt enig med Marvil her... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Blir litt mye lexus, enig med de andre der :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Okei, okei. Vel, når det gjelder lyktene så er det jo litt kjipt å måtte bytte dem ut. Betalte jo omtrent 1500 for dem for noen måneder siden. Kunne tenke meg å lakkere "helt ned" ja. Men synes dere det ser bedre ut enn å kjøpe sideskjørt/frontfanger/bakfanger? Emblemfri grill er på planleggingslisten, samme med frontlykter. Tingen er bare det at jeg priorterer anlegg først og fremst, da jeg virkelig kunne tenke meg litt mer trøkk i det jeg har hittil. Når det gjelder frontfangeren min, så har du helt rett. Jeg hadde et lite uhell i vinter :( Burde kanskje lage prosjekttråd snart... Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Poenget med styling er at du selv liker det, så om du har betalt en del for dem og syns dem passer, så er det en god plan å beholde dem.. :) Folk vil alltid ha forskjellige meninger når det kommer til utseende på biler. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Poenget med styling er at du selv liker det, så om du har betalt en del for dem og syns dem passer, så er det en god plan å beholde dem.. :) Folk vil alltid ha forskjellige meninger når det kommer til utseende på biler. helt riktig. 10 poeng til Marvil. det hjelper med badlook og emblemfri grill ca 900 m3 speil?? 590 hva med å fjerne viskeren bak? ta ut motoren, og sett inn en plugg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Joda sant det. Men mange av kameratene mine reagerte negativt på de lyktene også, hehe. Må jo få den senket også, men slik jeg har forstått det er det ikke bare-bare. Selve senkingen i seg selv er vel ikke så gale, men når alt skal godkjennes så koster det vel endel mer enn bare senkesettet... Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Kommer an på hvilket senkesett, men selve godkjenningsprosessen koster vel rundt 1500.. Men 4-hjulskontrollen sparer man på i lengden, siden man sliter dekk som bare pokker uten korrekt spissing.. Justering av avlastningsventilen er vel heller ikke så dumt om man har dette. Så da er det bare de 550 kronene til Biltilsynet som er kjedelige, men dem er verdt det i neste kontroll eller om man skulle få behov for forsikring en gang i tiden.. Kjedelig å få regress på noen høvdinger bare for å spare 550 kroner.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Massiv senk, sorte felger med polert kant, sorte lykter foran og bak, angels foran, bare legg Lexus-lyktene dine i ovnen, og bak dem, før du blacker ut, og kjøp badlook samt emblemfri grill :) EDIT: Slik Tok bort Golf og VW emblemet, samt låsen. Ga den sorte lykter rundt selve pærene/lysene.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Massiv senk, sorte felger med polert kant, sorte lykter foran og bak, angels foran, bare legg Lexus-lyktene dine i ovnen, og bak dem, før du blacker ut, og kjøp badlook samt emblemfri grill :) EDIT: Slik Tok bort Golf og VW emblemet, samt låsen. Ga den sorte lykter rundt selve pærene/lysene.. Ja de baklyktene ser utrolig bra ut i svart - vurderte de selv på min, men ville ha litt mer enkelt og cleant selv... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Jeg synes rett å slett dem er helt greie og fine. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Jeg synes rett å slett dem er helt greie og fine. Enig... Der er ikke mye show - men de er cleane og enkle... Finneste baklyktene syns jeg da men... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Men det dere snakker om, det med å evt. skaffe seg clean bakluke, hvordan skal man få åpnet bagasjerommet da? Sikkert teit spørsmål, men må jo spørre. Og synes dere altså at mørke lykter tar seg bedre ut enn klare? For jeg har jo allerede kjøpt klare blinkers rundt på hele bilen (bak, foran, sideblink). Hva felger angår har jeg vanvittig lyst på, da sommerfelgene er prikken lik vinterfelgene. Ikke akkurat noe stil over dem. Men felger blir jo det dyreste på hele bilen... :( har ikke SÅ mye penger. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 dezvipe, det koster å væra kar ;) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg