Marvil Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Men det dere snakker om, det med å evt. skaffe seg clean bakluke, hvordan skal man få åpnet bagasjerommet da? Sikkert teit spørsmål, men må jo spørre. Solenoid f.eks, en magnetventil som styres med strøm.. Mange kobler denne på bakruteviskerhendelen bak rattet, dersom de har tatt vekk viskeren bak. Evt kan man kjøpe fjernstyrt åpner sett hos f.eks Biltema osv.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Men det dere snakker om, det med å evt. skaffe seg clean bakluke, hvordan skal man få åpnet bagasjerommet da? Sikkert teit spørsmål, men må jo spørre. Og synes dere altså at mørke lykter tar seg bedre ut enn klare? For jeg har jo allerede kjøpt klare blinkers rundt på hele bilen (bak, foran, sideblink). Hva felger angår har jeg vanvittig lyst på, da sommerfelgene er prikken lik vinterfelgene. Ikke akkurat noe stil over dem. Men felger blir jo det dyreste på hele bilen... :( har ikke SÅ mye penger. Som sagt, rødt og sort er uslåelig kombinasjon :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Kan jo kjøpe deg en GTI leppe til frontfangern din=) ekke så dyrt, å gjør seg.. Litt senk kan du jo sette på, 40mm eller noe, slipper du skifte demperne.. Noen greie dekk felger, grill, frontlykter med noen slike lepper på kanskje.. Skal egentlig ikke så mye til for å få den helt grei å fin.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Er du intr. i badlook list så har jeg en du kan få billig av meg=) send pm ;-) Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg