scb Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Hei å hopp... lurer litt på å skaffe meg ett volvo emblem i framruta, på deet sota feltet... noen som har noen linker eller steder man kan få kjøpt det? Tenkte på Volvo Racing aktig, med hvit skrift rett på ruta lissom.. Noen som kan hjelpe? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 http://www.dekaltrim.nu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Det fikser nok det nærmeste trykkeri/reklamebyrå e.l akkurat slik du vil ha det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 det gjør de! c",) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Hvis du tar turen til hobby & dekor i rakkestad (mulig det er noen i halden også) så kan døm lage det... Jeg fikk trykka opp masse logoer når jeg drev med moped. H&D i raxta fikser det garantert, jeg har bla trykka opp store snap-on logoer osv... Fint som snus.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Mye kosta det da? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 vi kan jo ta en tur til skilt å fasade hjelpen Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Mye kosta det da? Blander meg litt inn her... Det varierer vel fra butikk til butikk,men jeg kjøpte 1 stk. volvo streamer i bilens farge,og det kosta 300 kr(stort)...gratis montering fikk jeg og! happyhappy Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 vi kan jo ta en tur til skilt å fasade hjelpen Japp... høre på priser om vi bestiller fler..... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Japp... høre på priser om vi bestiller fler..... kopiere opp til halden da :drive2 Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Jepp... kan bli storgrossist på dekaler i halden:P Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 LaSSiss: Har du bestilt fra dekaltrim før? Jeg gjorde det i går, og da må man forhåndsbetale, for å bestille til "utland". Fikk en mail, der det sto at jeg kunne betale på PlusGiro? Hva er det, og hvordan gjør jeg det? Går ikke det and å betale over nettbank? Hva må jeg ev. skrive inn da? Er jo ikke noe KID nummer :hvaskjera Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 AlpejoHn... Bestilt sjøl, og betalt men har ikke sett noe til det enda! :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 AlpejoHn... Bestilt sjøl, og betalt men har ikke sett noe til det enda! :/ Heh.. Jeg spurte dem om hvordan jeg kan betale.. Om jeg ikke kunne overføre penger via internett, eller nettbank.. Spurte hvordan jeg kan betale det der.. forsto jo ikke den dritt av hva som var hva.. Fikk svar tilbake: Hej! Du betalar genom att använda följande info: IBAN: SE87 9500 0099 6018 1510 8327 SWIFT: NDEASESS Betalningsmottagare: Dekalprodukter i Österbymo Fakturanr: 17572 (Skrivs under meddelande till...) Det var da jeg spurte om jeg ikke kunne overføre via internett, eller nettbank.. om dem ikke hadde et konto nummer jeg kunne sette inn pengene på.. Så svarte dem dette: Det är enbart dessa uppgifter du skall behöva: IBAN: SE87 9500 0099 6018 1510 8327 SWIFT: NDEASESS Betalningsmottagare: Dekalprodukter i Österbymo Fakturanr: 17572 (Skrivs under meddelande till...) Tror dette må være en av de såkaldte "dumme" svenskene.. hehehe.. eller så vil ikke han selge noe drunk Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Heh.. Jeg spurte dem om hvordan jeg kan betale.. Om jeg ikke kunne overføre penger via internett, eller nettbank.. Spurte hvordan jeg kan betale det der.. forsto jo ikke den dritt av hva som var hva.. Fikk svar tilbake: Det var da jeg spurte om jeg ikke kunne overføre via internett, eller nettbank.. om dem ikke hadde et konto nummer jeg kunne sette inn pengene på.. Så svarte dem dette: Tror dette må være en av de såkaldte "dumme" svenskene.. hehehe.. eller så vil ikke han selge noe drunk Det er det der du trenger samt kontonummer for å overføre penger til utlandet ja heyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg