911ruf Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 HAMANN MOTORSPORT SIN "GAMLE" 2003 745 I MED 417 HK,22 TOMMERE OG ALLLLLT UTSTYR:) BLIR Å SE PÅ DIV TREFF I SOMMER:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mai 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 295-25-22:)))) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mai 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 REKLAME:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Litt av ei brakke! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Imponerende dimensjon på hjulene Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Vanskelig å se på bildet, men denne bilen er stooor av størrelse! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Nice ass! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Fra siden Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Fra andre siden Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 ...hvem er det som kjører denne?...har sett den nede på grønland endel ganger nå, fin bil, stygg takvinge....( hva gjør den der, på en så fin bil..?..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 For å si det slik, jeg er gla de felga og dekka ikke kom ut av min lommebok. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by daihard ...fin bil, stygg takvinge....( hva gjør den der, på en så fin bil..?..) Fin bil ja! :D Men jeg syns den takvingen passer perfekt jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Søt sak det der,faktisk en bmw jeg likte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by famir Nice ass! Nice? Den ser jo ut som en Saab 9000 bakfra jo! :-) Ellers så den skikkelig bra ut. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by daihard ...hvem er det som kjører denne?...har sett den nede på grønland endel ganger nå, fin bil, stygg takvinge....( hva gjør den der, på en så fin bil..?..) hehe,jeg og tommy var å trillet med den på grønnland fra torsdag til søndag...,folk holdt jo på å vri hodet av seg..for di som ikke har sett den i virkeligheten..denne bilen er STOOOR. og med hamanns rustfrie effektannlegg er det en sinnsyk lyd:) morro bil. er bestilt banebil til neste år........kopi av måsvinge m3 en..men med mye karr deler i carbon og bur..løpsrigget med v12 og 680 hk:)))))))))))))) gleder meg til å få den på bane ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg