s90r Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Er faktisk sånn på alle senkesett som jeg har sett til Volvo. Kapp 2 runder på fjærene foran før du setter de på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 har vurdert senkesett her, men alle sier bilen blir for høy foran og må kappes ned. dette vil jeg( klarer heller sikkert ikke). men alle klager over Lesjöfors senking. Hva med Hova senkingsfjærer. må de kappes og. er det slik at alle senkesett blir for høye foran på 740 og delvis 9 serien og!! Skal en slippe å kappe må en bygge justerbart.iallefall bedre å kjøre med justerbare fjærbein uten papirer enn kappede fjærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esh Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 såpass mye galt ja. ja, vi får sjå det ann. vet du om det er pedersen racing som selger billigst baklykter med hvit blink, og sideblink og foran med hvitt. eller er det noen som selger billigere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esh Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 å bygge justerbart lar vi proffene ta seg av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 å bygge justerbart lar vi proffene ta seg av. Bygger heller selv enn å kjøpe ferdige til 5-8000stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esh Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 ja rett i det, men må jo være nøye med sånn da så er ikke det enkleste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 har vurdert senkesett her, men alle sier bilen blir for høy foran og må kappes ned. dette vil jeg( klarer heller sikkert ikke). men alle klager over Lesjöfors senking. Hva med Hova senkingsfjærer. må de kappes og. er det slik at alle senkesett blir for høye foran på 740 og delvis 9 serien og!! Vel slik blir det på alle biler om du setter på senkesett. Vertfall alle eg har sett som har blitt senka. Dette er noko du berre må leve med om du vil ha det godkjent... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg