klodrick Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 -------------------------------------------------------------------------------- Etter å ha skiftet ut den rasserte turboen som sto i min Audi A6 1,8 turbo, fikk jeg et problem. Bilen ville ikke gire som normalt. Den "hugger" liksom til på girene og andre ganger vil den ikke gire på høyt turtall, slik at jeg må slippe opp gassen litt for at den skal gire. Jeg dro til mitt lokale Audi verksted for å sjekk opp dette. Der fikk jeg følgende svar: " Dette skyldes mest sansynelig at motoren er chipet, noe som fører til at clutchene og bremsene i girkassen ikke greier å holde ved hard belsatning. Mulig at dette er riktig, men jeg mener da å vite om flere som har chipet disse bilene med auto kasse uten problemer? Ville høre om noen har erfaring med dette? Ps. bilen er chipet til ca 195 hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg