Gå til innhold

Eneste riktig og gjøre med en Volvo 240

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle likt og se en hvilken som helst plastrakett ta like mye juling som den gule 240en.

Vel, hvis det er japanske biler du refererer til, kan jeg jo nevne:

http://videos.streetfire.net/search/dies/0/B00520AA-4F1C-4A37-999D-843FF8A0DF84.htm

http://videos.streetfire.net/search/dies/0/656D6E66-8317-4775-BDCF-14EF855BA56E.htm

Har sett mange flere japanske biler voldtas langt mer enn den Volvoen, mye lengre uten at det skjer noe.

Volvoes motorer regnes som noen av verdens mest stabile og driftsikre. 13B Wankel/Rotary regnes som en av de mest ustabile motorene du kan få... Yadda yadda...

Jeg må bare legge til, at mange "plastikkraketter" klarer fint 800.000 km. Toyota Corollaer, som ligger i langt lavere klasse enn Volvo 240. Bare sånn at det er sagt...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiriksmil, nå må du ikke glemme at volvo har langt flere sitte-plasser en forskjellige japanske biler..

bare se på denne 240èn:D

Pass deg nå ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så vanvittig meningløst.

Hadde sikkert ledd hadde jeg vært der og sett det first hand, men for å være ærlig hadde jeg vel egentlig bare tatt vrakpanten og kjøpt meg øl. ^^

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så kult dette for folk som faktisk liker volvo 240...jg digger d som faen... men selv om jg ikke liker sånn japsebiler sånn som alle andre her inne så ville jg ikke sakt dritt om di bilene for da heller jg bensin på bålet.....så selv på bilcrossløp at en kar brukte en ascona a som var heeelt rust og bulke fri og da ble jeg skikkelig oppgitt ass...er d mulig lixom...dere som liker japser,tyskere,svensker etc hadde vel syns hadde vært litt leit at folka bare skal kaste dem lixom....og han karn som eide den ascona'n sa bare: det er bare en gammal opel,så d er ikke så farlig...da er man dum ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette viser igjen at med 240 så er det slik enten så hater du den eller så synes du den er helt grei............

Jeg må nok si at jeg er ingen fan av 240 men vis jeg skulle kjøpt meg volvo så ville det nok bli en 740...........

01 BMW 320 DAT.

x 09 Ford Ranger XLT

x 02 Volvo S60

x 93 MB 200E

x 87 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider