Gå til innhold

Politiet har mye å gjøre på ja,tror de kjedet seg litt i kveld.

Ranger emnet

algaman

Anbefalte innlegg

Kommer vel som mange sier, helt ann på hvem man møter på og om de har hatt en dårlig dag. Jeg og noen kompiser satt på en venn og skulle fra en fest til byen. Vi ble stoppet og han som kjørte (var selvfølgelig edru) blåste grønt. Så stakk han politifyren hodet inn og sa: Jadda gutta! ska dokker på byen? Ska vi se kem av dokker som e fullest?

Litt morro når de oppfører seg slikt enn som om at de har noe stukket en viss plass

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Politiet legger fort ann tonen når de stopper en råner. Jeg huska jeg satt på min mor, når vi ble stoppet i en eller annen rutinemessigkontroll. Husker ikke helt hva det var. Da var de hyggelige og blide. Spurte bare om vognkort og førerkort.

Men neste dag, så hadde de kontroll et annet sted her i byen. Da satt jeg på en kompis i en ganske så blodharry volvo 740. Var faktisk samme purkjæveln, han kjente meg igjen også :P.

DA var faen meg tonen anneledes. Vognkort, førerkort, mase om at senkinga er godkjent (sto i vognkortet), mas om lovlige sota bakruter, bla bla bla. På toppen av det hele, så sa han at kompisen min måtte fjærne terningene i speilet. Da de kunne blokkerne synsvinkeln. Du milde skaper... Det var snakk om små terninger.

Jeg sier ikke at alle politikonstabler er slik. Men tonen er fort anneledes når du er råner å har 2-3 baum i speilet. Tro meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet legger fort ann tonen når de stopper en råner. Jeg huska jeg satt på min mor, når vi ble stoppet i en eller annen rutinemessigkontroll. Husker ikke helt hva det var. Da var de hyggelige og blide. Spurte bare om vognkort og førerkort.

Men neste dag, så hadde de kontroll et annet sted her i byen. Da satt jeg på en kompis i en ganske så blodharry volvo 740. Var faktisk samme purkjæveln, han kjente meg igjen også :P.

DA var faen meg tonen anneledes. Vognkort, førerkort, mase om at senkinga er godkjent (sto i vognkortet), mas om lovlige sota bakruter, bla bla bla. På toppen av det hele, så sa han at kompisen min måtte fjærne terningene i speilet. Da de kunne blokkerne synsvinkeln. Du milde skaper... Det var snakk om små terninger.

Jeg sier ikke at alle politikonstabler er slik. Men tonen er fort anneledes når du er råner å har 2-3 baum i speilet. Tro meg.

En tone er en ting, men nå hadde nok ikke moren din senking, soting etc på sin bil :D Man får alltid litt mer pes i en bil som er "fiksa litt på" enn en som ikke er gjort annet med enn å fylle bensin.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda. Men det var også måten han snakket til oss på.

Til min mor så var det "Næmmen så hyggelig, er du ute å kjører med sønnen din" tonen.

Til kompisen min var det "Jasså ja. Ute i rånebil? Nå skal jeg være hestkuk. Vognkortet NÅ!" tonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider