Gå til innhold

På tide å løpe i garasjen å gjøre seg klar ??

Ranger emnet

Tor Steinar Aamodt

Anbefalte innlegg

Sykeste terminlista ever, fatter jo at jeg må jobbe overtid nå for å få råd til deltakeravgiftene :P

Foreløpig har jeg satt som mål å komme på følgende konkurranser:

29 April Hellerudsletta

30 April Hellerudsletta

1 Mai Hellerudsletta

27 Mai Våler

28 Mai Våler

7 Juni Drammen

8 Juni Skien

9 Juni Arendal

9 Juni Grimstad

10 Juni Kristiansand

11 Juni Mandal

19 Juni Trondheim

15 Juli Rudskogen

16 Juli Rudskogen

19 August Kristiansand

20 August Stavanger

9 Sep Rudskogen

10 Sep Rudskogen

TBA Oslo

Rundt regnet, ca 4-5 000kr i deltakeravgifter pluss diesel :drive2

ja, så ganske bra ut egentlig. blir nok en del kjøring i år. får bare håpe jeg har penger til alt dette. uten jobb blir det lite penger til overs.

må vel begynne å spare inn på alt som kan spares på tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OMG OMG OMG! brems ned litt nå da, må jo rane en bank snart for å få rå til alle disse konkuransene... :D

glad jeg har litt penger til overs, men vet ikke om jeg har Så mye til overs, at jeg kan bli med på alle.

men bar du har fått til så mange konkuranser. ser ut som jeg kanskje må bli med i bass race også alikevel da, siden det er Så mantge konkuranser. kan jo ikke være dårligere enn de andre, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På LIB touren vil det ikke være vanlig påmeldingsgebyr (200,-) hva det blir er fortsatt litt usikkert...

Det kommer heller ikke til å være pokaler på mer enn 2x konkurransene. Kun diplomer, så vil vi også trekke ut noen kule prremier til de som er med på hvert sted... feks forsterkere, cd-spillere, høyttalere, jakker etc etc....

Mer info om det kommer.

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På LIB touren vil det ikke være vanlig påmeldingsgebyr (200,-) hva det blir er fortsatt litt usikkert...

Det kommer heller ikke til å være pokaler på mer enn 2x konkurransene. Kun diplomer, så vil vi også trekke ut noen kule prremier til de som er med på hvert sted... feks forsterkere, cd-spillere, høyttalere, jakker etc etc....

Mer info om det kommer.

Høres ut som en plan Tor :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei..

Forsterker: Audsion VRx 6.420

Subber: 2stk Zachry BX-815 15" subber

Ett komp.sett framme, 6*9 bake.

Ett batteri, og det kommer muligens inn en kondensator.

Hvordan det er bygd ser du her : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=101300

antageligvis havner du ikke i en vanlig street klasse siden kassen er bygget såpass høyt. men dommerene setter deg i riktig klasse på konkuransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan spille med det du har, men vært forsiktig med frontsettet da det ikke er lagd for å spille så lavt og høyt som suben er.

jeg kommer nok til å muligens prøve meg i bass-race også. må bare finne en orginal cd med en brukbar sang på først... :P

Du får ikke spille hvilken cd du vil,er egen cd de bruker. . . .eller er jeg helt på vidda?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dB Drag Racing så er det kun dB Jams som gjelder.... I Bass Race så kan du bruke hva slags musikk du vil, men vi kommer med en egen Bass Race cd iår også.

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider