Gå til innhold

13 og 14 i stjålet bil

Ranger emnet

v240

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grisejuling skulle dem hatt. Hadde jeg sett en 13-14 åring som dreiv å ranet en nesten 60 åring tror jeg mest sansynlig ikke morra hans hadde kjent han igjen etter at jeg var ferdig. Er de truende og voldlige er det faen meg det eneste de fortjener tilbake så kansje de lærer!

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en sånn tater her og.. Han og et par kompiser skulle banke meg en gang. Prøvde å avvæpne situasjonen, men så slo han til meg. Da svartna det bare. Husker ingenting fra det svartna til jeg satt på karen med albuen mot halsen på han. Og for å illustrere hvor totalt mongo idiot man blir av å røyke sokka til morra si, gjett hva den lille soppen sa? "Gir du deg?" :D Halloooo? Jeg veier 110 kilo, han veide kanskje 45 kg, jeg SATT på han, et kne på hver overarm, albuen mot halsen på han, og han lurer på om jeg gir meg? :D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for de har sikkert hatt det rå-lett i livet... Det er nok deres feil at foreldrene ikke klarte å ta hånd om dem, at de sikkert hadde ADHD, at de sikkert hadde lese-skrive-vansker, at de aldri gjorde det noe bra på skolen. De er nok virkelig fornøyde med seg selv, og har det nok utrolig lett for å komme seg oppover igjen...

Skjerp dere!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for de har sikkert hatt det rå-lett i livet... Det er nok deres feil at foreldrene ikke klarte å ta hånd om dem, at de sikkert hadde ADHD, at de sikkert hadde lese-skrive-vansker, at de aldri gjorde det noe bra på skolen. De er nok virkelig fornøyde med seg selv, og har det nok utrolig lett for å komme seg oppover igjen...

Skjerp dere!

Så det er han på nesten 60 sin skyld da?

Så siden jeg har dyseleksi (lese/skrive vansker) og faren min er alkoholikker. Jeg ikke gikk ut av skolen med bra karakterer og har diagnosen hyperaktiv så er jeg unskyldt å gå rundt å rane folk/ stjele bilen din og finne på andre lysskye aktiviteter? Nei jeg synes virkelig du skal sjerpe deg jeg. Så du mener at siden disse gutta har KANSJE hatt ett vanskelig liv så er de unskyldt å gå rundt å gjøre livet vanskelig for andre? Det er faen meg det dummeste jeg har hørt. Som å si at det er greit at folk fra krigsherjede land flyr rundt å skyter hverandre og andre i norge det for de hadde det vanskelig der de kom fra! Vond barndom er INGEN unskyldning for å være en vond person.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en unnskylding,det er det! men jeg hadde ikke brydd meg mye om det nei før jeg hadde knust de! kunne slept de hjem til foreldrene og banket de i samma slengen!

har null medlidenhet for slike!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de så no vertfall pisseredd der de sto med en lommelykt i trynet.. 6 politi var det og dro de ut av bilen:P den kjøringen de hadde på nestun i går kunne glatt drept noen. de hadde vell sikkert 80 i 30 sonen og hoppet på fartsdumpen som er et overgangsfelt... sto folk som skulle over der samtidi og de så ikke det. alacocaina

940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html

x740 Tic 86 model - solgt

XOpel vectra 90 model - Herjebil

XVOLVO 240 STV 92 mod

x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg forsvare de, men at de skal få juling hjelper heller lite..

Begge var inne i barnevernets systemer, hvorfor?

Kan det være vold/alkohol i hjemmet?

Mange timer hos psykolog tror jeg hjelper mer enn juling..

So vis at denne gammle mannen hadde vert din kjæraste, og blei angrepen av desse ungdommane, hadde du berre vert der å ordne opp i det? Sånne folk som går på angrep på folk uten meining og formål, har ikkje folkevett ein plass, og denn einaste måten å få dei til å lære di på er å skammpryla de til dei ikkje kan klara å blunka på auga. Og då veit dei godt ka straffen blir, viss de går på angrep på folk, og vil sannsynlig ikkje gjere den feilen opp igjen. Å gå hos ein psykolog er berre simpelt, etter min meining. Det kan godt henda at dei går angrep på andre folk igjen.

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider