Gå til innhold

13 og 14 i stjålet bil

Ranger emnet

v240

Anbefalte innlegg

Hadde blitt annerledes om jeg hadde hatt et så nært forhold til fornærmede..

Men, jeg hadde vel egnetlig vært mer opptatt av om "kjæresten min" hadde det bra, enn å banke ungene..

Er så mange her som alltid skal banke folk som gjør gærne ting..

Har aldri hørt noen gang at noen har gjort alvor i det de skriver..

Sorry, men jeg tar ikke folk som skriver "skambanking er det riktige" alvorlig.

(Er ikke ute etter å henge ut noen om det har skrevet nøyaktig det i innlegget sitt)

hmmm...vi starter ikke heller en tråd her inne om at vi jula opp en kar sist helg!

syns ikke det er så mye å skryte om...men noen fortjener det bare! :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er utrolig mange barske karer her inne som vil banke 13-14 åringer med balltre, få hjernen ut av fryser'n da... Vold avler vold og hvis jeg var fjorten år og en på 22 kom å banka meg med balltre, så var jo bilen hans det første jeg ville ha hevna meg på...

Hvorfor ikke gjøre det på en litt annen måte, så kanskje vil gagne både disse 13-14 åringene og dere. Hva med å dra dem inn i bilmiljøet, la de være med å skru, råne og dra på treff sammen med dere... Disse har jo tydeligvis interesse for bil siden de driver og stjeler en for å kjøre rundt...

Hva kan man oppnå da, jo at disse ungdommene får en ting som de intresserer seg for å holde på med, samt at dere slipper nye tilskudd til de som driver å stjeler fra biler og herper de på dritt... Jeg tviler på at de ville stjele fra kompisene sine.

Ikke sikkert dette er måten for disse, men hvorfor ikke? Det kan jo være verdt et forsøk, og gjør dere dette så får dere sikkert mere good-will fra myndighetene også om dere samarbeider med dem....

Capice? :respect

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig mange barske karer her inne som vil banke 13-14 åringer med balltre, få hjernen ut av fryser'n da... Vold avler vold og hvis jeg var fjorten år og en på 22 kom å banka meg med balltre, så var jo bilen hans det første jeg ville ha hevna meg på...

Hvorfor ikke gjøre det på en litt annen måte, så kanskje vil gagne både disse 13-14 åringene og dere. Hva med å dra dem inn i bilmiljøet, la de være med å skru, råne og dra på treff sammen med dere... Disse har jo tydeligvis interesse for bil siden de driver og stjeler en for å kjøre rundt...

Hva kan man oppnå da, jo at disse ungdommene får en ting som de intresserer seg for å holde på med, samt at dere slipper nye tilskudd til de som driver å stjeler fra biler og herper de på dritt... Jeg tviler på at de ville stjele fra kompisene sine.

Ikke sikkert dette er måten for disse, men hvorfor ikke? Det kan jo være verdt et forsøk, og gjør dere dette så får dere sikkert mere good-will fra myndighetene også om dere samarbeider med dem....

Capice? :respect

Det beste FORNUFTIGE innlegget i denne tråden. Capice! :D

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ka foreslår du da at ein skal gjera med sånne forbaska onga? Null respekt til folk som angriper folk, uten grunn. Og gjørma...gjørma kan dei bli der til dei har lært leksa si. Dei selv ber om da, og då kan dei få det, synest du ikkje det? Ein kan ikkje la utblåste folk gå ut over andre, sånne folk burde ha blitt buret inn.

Ja, de må selvfølgelig straffes.. Men vet du hva som hjelper langt mer enn bare fengsel? Samfunnstjeneste. Da lærer de faktisk litt. Iallfall hvis de blir behandlet litt pent, og med litt respekt iallfall, og ikke blir spyttet på av vakter og slikt... Eller truet på livet, banket opp, etc. Ja, de lærer nok kjempemye av det.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de onga har hatt en vanskelig barndom er ingen unskyldning for å gjøre sånne ting.

Det sto at han ene har utført 6 knivran også, det er jo helt forferdelig.

De tenger ikke å ha hatt en vanskelig barndom heller.

Jeg gikk til angrep på en busssjåfør når jeg var 15år gammel, men jeg tror jeg må ha hatt den letteste barndomen man kan tenke seg.

Begge foreldrene mine er de greieste folka jeg vet om, og begge er avholdsfolk.

Jeg har bare et lite problem med å kontrollere tempramanget mitt.(ikke diagnostisert)

Må legge til det da at det var busssjåføren som kjeftet på broren min for at han hadde lyst med laser på han.

Da var det bare å ta seg springfart å smelle til han et par ganger.

BTW: gjør ikke sånne ting lenger.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var broren din en dust, som lyste på han med laser...

Ja, men vi har ett tett broderforhold,så hvis noen kjefter på han så smeller det.

Jeg er overbeskyttende ovenfor broren min.

Det var slik når vi gikk på barneskolen også.

Det hendte seg at noen skulle ta han, og broren min er svær, men da endte det med at vi sto begge og sparka han personen som lå nede.

Hvis noen rører noen jeg er glad i, da klikker det for meg.

Ja jeg har vært til psykolog/helsesøster og "snakket" om problemene mine.

Det var når jeg gikk på barneskolen.

Broren min er IKKE en dust.

Det er aldri tøfft å utøve vold, men jeg kan bare ikke noe for det.

Det er ikke jeg som avgjør hva jeg gjør når jeg blir sinna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men vi har ett tett broderforhold,så hvis noen kjefter på han så smeller det.

Jeg er overbeskyttende ovenfor broren min.

Det var slik når vi gikk på barneskolen også.

Det hendte seg at noen skulle ta han, og broren min er svær, men da endte det med at vi sto begge og sparka han personen som lå nede.

Hvis noen rører noen jeg er glad i, da klikker det for meg.

Ja jeg har vært til psykolog/helsesøster og "snakket" om problemene mine.

Det var når jeg gikk på barneskolen.

Broren min er IKKE en dust.

selvfølgelig kan du noe for at du utøver vold. ikke noe unskyldning at du har nært forhold til bror din.

----------------------

jeg skjønner ikke hvorfor slike instutisjoner holder til i byer. kan ikke dem sende ungene langt utpå bygda utenfor alt av folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dra de inn i bilmiljøet ja! riktig...har vi ikke nok kriminelle der som det er eller hva?

og kan tenke meg disse passer bra bak ratt...gale og dummme som de er...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det bare å ta seg springfart å smelle til han et par ganger.

BTW: gjør ikke sånne ting lenger.

Du motsier deg selv ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dra de inn i bilmiljøet ja! riktig...har vi ikke nok kriminelle der som det er eller hva?

og kan tenke meg disse passer bra bak ratt...gale og dummme som de er...

Er så enig ned deg.

En kamerat av meg stelte en bil når han var 18år.

Han kune ikke å kjøre men trodde han var verdensmester og kjørte rett ned i ei grøft i 130km/h.

Sånne folk vil vi ikke ha i bilmiljøet.

Han hadde ikke førerkort da dette skjedde, og han har det fremdeles ikke.

Han er 20år nå.

Var på besøk til han her en dag, og mercedesen min er rimelig lat og han har en audi coupe 20v.

Så mente han at han skulle kjøre fra meg.

Det måtte han bare få lov til, jeg driver ike å ofrer lappen for å bevise noe.

Han kan ikke å kjøre heller, kjører bare fort på flata og som ei kjærring i svingene.

Sånne folk vil vi ikke ha i bilmiljøet, de ødelegger bare ryktet for oss andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fengsel og barneværns instutisjoner er egentlig bare noe tull spør du meg. Du tar 10 krimminelle/problembarn og stapper i samme hus. Hva oppnår du med det a? Jo de har lært 50 nye ting når de er ferdig og går ut på gata dobbelt så ille som de var når de ble sendt inn. Kjenner en del som har sittet inne for div ting. Sitter og hører på historienne når de kommer ut igjen om div ting de har lært etc. Narko folk får nye forhandlingspartnere. Smuglere lærer om kjøreruter og andre nyttige ting. Ranere får kontakter om hvor få kjøpt våpen etc etc. Nei jeg stammer for islamsk straff jeg. Stjel no en gang = mist en hånd. Stjel en gang til mist den andre. Ser for meg litt problemer med å rane/stjele/utøve vold med 2 stomper av armer. dukenukem

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desuten tror JEG det hjelper det med fysisk avstraffelse. Hvis du raner noen og finner ut at det ender med 4 færre tenner og en knekt nese og arm. Etter 2 ran da tror jeg de fleste hadde lært at det kansje ikke var så lurt alikevell. Eller for å si det på bil språket da. Hvis du prøver å ta en sving i 130 og drar rett i fjellveggen. Setter du deg i en ny bil og prøver å ta svingen i 130 en gang til da eller bremser du ned til 90 neste gang?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fengsel og barneværns instutisjoner er egentlig bare noe tull spør du meg. Du tar 10 krimminelle/problembarn og stapper i samme hus. Hva oppnår du med det a? Jo de har lært 50 nye ting når de er ferdig og går ut på gata dobbelt så ille som de var når de ble sendt inn. Kjenner en del som har sittet inne for div ting. Sitter og hører på historienne når de kommer ut igjen om div ting de har lært etc. Narko folk får nye forhandlingspartnere. Smuglere lærer om kjøreruter og andre nyttige ting. Ranere får kontakter om hvor få kjøpt våpen etc etc. Nei jeg stammer for islamsk straff jeg. Stjel no en gang = mist en hånd. Stjel en gang til mist den andre. Ser for meg litt problemer med å rane/stjele/utøve vold med 2 stomper av armer. dukenukem

Kjenner en og annen barnevernsunge jeg også, og de går rundt og tror de er så harde for at de er på barnevernsinstitusjon.

Tror folk er redde for dem, og tror de er farlige for samfunnet.

Fysisk straff har vi vel sluttet med her i Norge, og det er jeg glad for.

Ingen har gjort noe så galt at man fortjener å bli lemlestet.

Håper du tuller når du skriver noe sånnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kanskje ikke armer, syns de der muslingene er litt VEL ekstreme der ja, men fingre og tær har man jo mange av ;) Men for f.eks folk som har drept eller\og voldtatt barn, så kan man kappe samtlige lemmer av og la de sitte og råtne på en eller annen farm som er tillaget for slike dyr fucku fucku :rockets

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider