Gå til innhold

13 og 14 i stjålet bil

Ranger emnet

v240

Anbefalte innlegg

Reagerer på at når noen her inne hinter fram at det kan være dårlig oppvekst/problemer som er grunnen til at disse problembarna er sånn som de er, så hengere dere dere så fælt opp i det og hevder at de hele tiden har sagt at det er det som er grunnen! Det er slettes ikke sikkert at disse problembarna har hatt noen dårlig oppvekst av noe slag, men det kan hende i noen tilfeller. Og i slike tilfeller rettferdiggjør dette selvsagt ikke oppførselen deres, men det kan hjelpe oss til å forstå hvorfor de gjør som de gjør. I stedet for å bare si at de fortjener grisebank!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flere som har stjålet biler inne her................. :win

On topic.. Til dere som tror dette ikke har noe med oppvekst og barndom å gjøre, det er ikke mange som mestrer å flytte rundt (fra venner/familie) 23 ganger (fakta), og at foreldra drikker, gifter seg og skiller seg i hutt og pine (finner seg nye i hutt og pine og), helt fra du var liten! Han har (xx antall biltyverier på seg, og ett tosifra antall med dommer som ikke har noe med biltyverier å gjøre), morra har vært på sinnsjukehus og faren har hatt dødelig kreft..

Da har man en del aggresjon/frustrasjon i seg, det skal MYE til før du tenker som en vanlig 17 åring da.. En kompis av meg er dette, ja, mange syns han er en dust, jeg syns det begynner å bli vel ille jeg og.. Men jeg har kjent han siden han var 5 år. Og med den oppveksten han har hatt er det jo bare nødt til å gå sånn, med mindre man er av den rolige/avslappede typen.. Men, han er egentli dritgrei, alle som kjenner han fra barneskolen vet at han egentli er en ålreit kar..

Det er også mange som gjør sånt på pur, eller for å få ett kick, bevise at di er no (selv om di egentli bare er noen tullinger)..

Sant så sant! Godt at noen forstår dette. :pray

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider