Gå til innhold

13 og 14 i stjålet bil

Ranger emnet

v240

Anbefalte innlegg

Vel, kanskje ikke armer, syns de der muslingene er litt VEL ekstreme der ja, men fingre og tær har man jo mange av ;) Men for f.eks folk som har drept eller\og voldtatt barn, så kan man kappe samtlige lemmer av og la de sitte og råtne på en eller annen farm som er tillaget for slike dyr fucku fucku :rockets

bra noen er like primitiv som meg! :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjenner en og annen barnevernsunge jeg også, og de går rundt og tror de er så harde for at de er på barnevernsinstitusjon.

Tror folk er redde for dem, og tror de er farlige for samfunnet.

Fysisk straff har vi vel sluttet med her i Norge, og det er jeg glad for.

Ingen har gjort noe så galt at man fortjener å bli lemlestet.

Håper du tuller når du skriver noe sånnt.

Vel Mad maxx svarte vel egentlig for meg. Ja det var ett snev av overdrivelse og ta en hel hånd. Men som også ble nevnt Pedofile og voldtektsmenn burde fått snoppen fjernet og hvis du mister en finger hvis du stjeler tror jeg folk flest tenker en gang til før de tar turen ut med dirk og brekkjern.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Jeg mener, tenker man på å stjæle og herje igjen, så kan mangelen av venstre lillefinger f.eks, minne vedkommende på hva som skjer når han blir tatt ;) Men er også for et bedre støtteapparat for alle "gærningene" her i landet.. Norge faller litt gjennom der syns jeg, blir så dumt å ta inn masse flyktninger f.eks, og så bare drite i de.. Mange av de trenger endel oppfølgelse vil jeg tro. Men er også fjernt å begynne å ta inn flyktninger, når man ikke engang har vett til å begynne å ta vare på de folkene som bor i landet fra før!!

(og ja, det jeg skriver kan leses feil hvis man vil det, og man kan få ut av det at jeg tror bare innvandrerne i landet er kriminelle, men gjør ikke det da. :) Kjenner mange utlendinger, greie folk hele gjengen.)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dra de inn i bilmiljøet ja! riktig...har vi ikke nok kriminelle der som det er eller hva?

og kan tenke meg disse passer bra bak ratt...gale og dummme som de er...

Tydeligvis at du ikke skjønner hva jeg skrev, men jeg er ikke overrasket over etter å lest hvordan nivå enkelte legger seg på her...

Forskerne kan slutte å lete, her det mange som går under betegnelsen "missing link"... God bedring...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desuten tror JEG det hjelper det med fysisk avstraffelse. Hvis du raner noen og finner ut at det ender med 4 færre tenner og en knekt nese og arm. Etter 2 ran da tror jeg de fleste hadde lært at det kansje ikke var så lurt alikevell. Eller for å si det på bil språket da. Hvis du prøver å ta en sving i 130 og drar rett i fjellveggen. Setter du deg i en ny bil og prøver å ta svingen i 130 en gang til da eller bremser du ned til 90 neste gang?

det som er kjedelig med dette er at neste gang istedet for å slutte å rane med f.eks. kniv så tar raneren med seg pistol i stedet. blir bare værre av å bli behandlet med knyttneve. (NEI de skal ikke slippe lett unna men å bruke vold gjør ikke folk smarere)

det med bilen er jo riktig det men blir alikevell forskjellig fra en kriminell sine vaner. eneste sikre måten å få de til å slutte er jo dødsstraff (er sterkt i mot dødsstraff) men det går jo ikke i et normalt samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis at du ikke skjønner hva jeg skrev, men jeg er ikke overrasket over etter å lest hvordan nivå enkelte legger seg på her...

Forskerne kan slutte å lete, her det mange som går under betegnelsen "missing link"... God bedring...

hva er det å forstå da smartguy? forklar!!!!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i posten, men hvis du ikke forstår det som står der så kan jeg desverre ikke hjelpe deg... Da er du nok en av de savnede... :google

jeg forstår posten din...men du forstår tydeligvis ikke min da... skjønner ikke helt hva som er uforståelig men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg stammer for islamsk straff jeg. Stjel no en gang = mist en hånd. Stjel en gang til mist den andre. Ser for meg litt problemer med å rane/stjele/utøve vold med 2 stomper av armer. dukenukem

Kansje jeg var inne på noe alikevel. Nei enkelte folk burde rett og slett bare bli tatt liv av. Han tosken her og Mulan Krekar ligger vel rundt toppen av lista mi nå hvertfall.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den karen jeg nevnte tidligere ble sendt på institusjon. Men hva faen hjelper det, når han fikk fri hver helg så han kunne gå og røyke seg stein? Det er helt klart at morra hans ikke har noe som helst kontroll, stikk motsatt, hu har heller selv problemer. Har prøvd å få han med på ting i lag med en kompis av meg, men han vil heller ut og røyke seg stein. Tror at i slike tilfeller så kan ikke barnevernet\politiet bare styre med silkehånd, her må disiplin til! Fysisk avstraffelse er da siste løsning, når de hverken respekterer eller forstår noe annet. Jeg vet bare at hvis jeg ser han gå omkring høy som et hælvete, da ringer jeg politiet. Noen har bare brukt opp sjangsene sine. Desverre sånn det er her i verden.

(og ja jeg vet at jeg har skrevet mange voldelige poster, men de er ofte skrevet i øyeblikkets sinnstilstand. Ser ikke på meg selv som noen voldelig person, men vet å ikke holde igjen når jeg har fått nok)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Bilrelatert? Ja, de stjal en bil. Straff er det andre enn oss her inne som skal fastsette. Merkelig så mange som skal jule opp folk her inne.

Flere som har stjålet biler inne her................. :win

On topic.. Til dere som tror dette ikke har noe med oppvekst og barndom å gjøre, det er ikke mange som mestrer å flytte rundt (fra venner/familie) 23 ganger (fakta), og at foreldra drikker, gifter seg og skiller seg i hutt og pine (finner seg nye i hutt og pine og), helt fra du var liten! Han har (xx antall biltyverier på seg, og ett tosifra antall med dommer som ikke har noe med biltyverier å gjøre), morra har vært på sinnsjukehus og faren har hatt dødelig kreft..

Da har man en del aggresjon/frustrasjon i seg, det skal MYE til før du tenker som en vanlig 17 åring da.. En kompis av meg er dette, ja, mange syns han er en dust, jeg syns det begynner å bli vel ille jeg og.. Men jeg har kjent han siden han var 5 år. Og med den oppveksten han har hatt er det jo bare nødt til å gå sånn, med mindre man er av den rolige/avslappede typen.. Men, han er egentli dritgrei, alle som kjenner han fra barneskolen vet at han egentli er en ålreit kar..

Det er også mange som gjør sånt på pur, eller for å få ett kick, bevise at di er no (selv om di egentli bare er noen tullinger)..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider