Gå til innhold

Camaro Photoshop

Ranger emnet

Hersker Hans

Anbefalte innlegg

Originally posted by cax

Hvorfor var bildet så dårlig? Var liksom så hakkete og rart, også i bitmap-format, skjønnerikke..

Hei, det er fordi jeg sleit med å senke oppløsningen til 800 x 600, krympet bildet i paint, fungerte egentlig veldig dårlig. :-)

Mange kule forslag her forresten, var litt tøft.

Tror jeg skal senke bilen litt til, hvertfall bak.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Hei, det er fordi jeg sleit med å senke oppløsningen til 800 x 600, krympet bildet i paint, fungerte egentlig veldig dårlig. :-)

Mange kule forslag her forresten, var litt tøft.

Tror jeg skal senke bilen litt til, hvertfall bak.

Aha, forklarer jo alt. Paint er ikke kjent for de aller beste skaleringsalgoritmene heller.

Finnes en masse kjekke programmer for sånt der ute, Photoshop er selvølgelig det beste ;)

The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Hva med denne her da?

Likte rødfargen på den, så jeg skiftet ikke....

Ellers har den blitt temmelig pImp, synes jeg.

Ble litt tøff der ja. bakskjerm moden var kul faktisk, tror ikke jeg skal gjøre det med det første da :-)

Bilen er ca så lav forann nå som den er på bildet, er ikke langt unna, 2" hotckis senkefjærer, konidempere, og massivt 1" krengestag tillot det.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider