Gå til innhold

Sower: Dodge Russebil "RAM"

Ranger emnet

Sower

Anbefalte innlegg

21-03-06

Idag fikk vi vite at bilen måtte tilbake til verkstedet, siden de skal fikse bilen imorra.... soooo vi drar tilbake med den om ca. 30min..:wonder

Men det vi fikk gjort idag iallefall er:

Å dra alle ledningene til høytalerne fram til der cd'spilleren skal være

DSC01659.jpg

Der ser dere noen ledninger slengt omkring... lite system ^^,

DSC01663.jpg

Vi fikk spraya et panel ooog instrumentmåler dekselet med grunningspray.. <3 resten lot vi bare være... *uff*

DSC01662.jpg

Vi fikk også testa ut subwoofer'n! =D dritraw ;)

DSC01658.jpg

håper vi får tatt resten av panelene på torsdagen... ;)

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dagens gjøremål som ble gjort..

Idag hadde vi det j æ v l i.... o.O

Vi skulle flytte bilen til mekkenlinja på skolen som ligger 10min herfra...

Og da vi startet den så gikk batteriet villmann.... altså, det ville ikke fungere

fordi vi hadde for lite av det.. :(

Så vi prøvde startkabler, men fortsatt ikkenoe...

Dette holdte vi på med til klokka 23 inatt, og det endte opp med at vi

bytta batteri fra toyotaen min til dodgen, og fiksa koblingen som tydligvis var løs og hadde hvitt "lire" på seg... vi fjernet den og tok vekk litt isolasjon og da funket alt! =D men batteriet som er kobla til den nå har en annledes størrelse så ledningene rekker sånn akkurat fram til den... litt store rykk = *zapp!* mørk bil... o.O

Men ellers hva vi fikk gjort idag er:

Fikk fjernet ALLE panelene inne i bilen som skal lakkeres, pussa dem ned, men fikk ikke spraya på grunning pga kuldegradene. Bilen blei schtøgg inni >.<

DSC01668.jpg

Vi fikk også ferdig 2 paneler som lå og tørka fra før... =) Instrumentmålerdekselet og et av de største bakpanelene.

"åååsåååpeenedeble<3"

DSC01667.jpg

DSC01666.jpg

nå er iallefall bilen kjørt til verkstedet, så mer får vi gjort på fredag...

har cd spiller, forsterker, kondensator, 4* 6,5" høytalere, 2* 12" i kasse subwoofere, og ferdigtrukkede ledninger som skal fixes.. >=)

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten for kvs'n? :) det er de som fikk æren av å fikse bremsene og ei klosse som mangler bak i bilen.... ;) *10hi*

håper bare på at det ikke er ripet inn blå makt på den til vi får den tilbake nå *sigh* -.-

utenfor KVS ja.. :) går du der?:P eller var du bare på verksted med den der?

Fotgjenger!

ca 4 uker igjenn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ESPN: den er jo helt lik vår..! =D søtt! bilder av'n hadde vært kjempefint!

mye punga dere ut elsn for en slik godsak?

Reset: tjah.. går atlanten jeg.. *le* de på mekken trengte et øvelseobjekt, og å fikse bremseskiva på bilen ekke noe jeg har utstyret til.. ;( Så de fikk æren.. *muahahaha!*

Du går mekken elsn? =)

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reset: tjah.. går atlanten jeg.. *le* de på mekken trengte et øvelseobjekt, og å fikse bremseskiva på bilen ekke noe jeg har utstyret til.. ;( Så de fikk æren.. *muahahaha!*

Du går mekken elsn? =)

nøup.. kjemi og prosess.. :P hehe, men, går forbi bil mekken kvar dag:P

Fotgjenger!

ca 4 uker igjenn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyset som dere må gjøre noe med, er det det røde på siden av bilen? dere kan bytte til orange glass (eller hvitt glass med orange pære) og beholde lyset. evt ta ut pæra og lakk glasset svart, hele lampa kan også byttes med ei plexiglassplate.

dot-merkede sikkehetsseler er nå blitt godkjent!

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tacker for tipsa! :D

tror det var dot merkede belter vi fikk tak i ja....

men spørs om dem passer i dodgen, pga. setet har beltefeste innebygd i segselv.. =\

Reset: du kommer nok til å se den der en stund å .. mekken folka er litt tregie , og vi fikk ikke levert bilen når dem skulle se på den forrige uke pga det søte batteriet... ;( *whine*

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...dagens nedtur.... mekken har sett på bilen, og rep vil koste 4000,- pga hele bremseanlegget må byttes ut....

Nå er det en bounty på huet til han som solgte oss bilen... 1 kasse øl til de som finner volvo v40'n hans og urinerer i tanken hans... anger2

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider