(blue)bird Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 jo ser bilen der hver dag !!!!!! blir styggere og styggere for hver gang jeg ser den hehehehehehehehehehehehehehehehehehe (kjæmpe gøy) (går på na der bil-mekken):bok Siter -Datsun by Nissan Bluebird910 1980 Sedan -Datsun by Nissan Bluebird910 1982 Sedan xDatsun by Nissan Bluebird910 1981 Wagon (RIP) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 .............. hadde jeg ikke vært så sjuk nå hadde jeg kjørt og kidnappa den tilbake hit. o.O den ser iallefall jævli ut inni... alt av paneler er fjerna, og ledninger henger overalt... og jeg tror det ligger ei uåpna ølflask der enplass... + en ananasbrus under førersetet yummy Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Nedtelling! bilen er ventet tilbake om 2 dager fra idag :jackinbox da blirre storarbeid på oss med: *setebelter *høytalere *cdspiller *lakkering *få inn panelene igjen *få orden i ledningene *fikse instrumentmålerne som har stoppa opp (bensin, strøm). weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 1dag igjen til vi får tilbake russebilen yodude Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 errr... da har vi funnet ut at bildelene de bestillte ikke passa til dodgen vår... er så sikker på at det var bolta de tulla med.. >.< Men iallefall, så gjør vi et forsøk på å få låne mekkenbygget i påska, om de er kjempekjempe snille! fordi hele bremsekraftfordelinga er plukka vekk, inkl. skiva og alt av det som gjør at du IKKE treffer katter på turer i byen.. så mere venting blir det... zzzz får nesta bare begynne å tukkle litt med toyotaen min.. skal mekke på en ny og my penere grill -.^ meg + sag + masse spakkel = stor klump med kjærlighet <3 Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Yeees... da er det 7 dager til bilen må være ferdig... og delene har enda ikke kommet.. :puke Idag er det bursdagsfeiring til vennen min, og imorra er det russedåp... så vi kommer til å ha et skikkelig tidspress på oss til å bli ferdig til den 28'ende (russetreff). :( So, om dere vil få med dere noe ekstrem "oppussing" på en bil, så følg med her.. ;) delene skal ikke være så langt unna, og vi får kanskje stikke innom verkstedet etter stengetid og gjøre oss ferdige med det viktigste... musikkannlegg og neonlys.. XD + bulk, og litt matting av lakken og setebelter :P ønsk oss lykke til'a >.O Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 ønsk oss lykke til'a >.O Lykke til! Med nok øl blir enhver russetid bra.... :puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 de fikk delene igår, skulle ta en time å fikse dem på.... feile deler igjen... jeg må le.... Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hahaha.. uff ,det er bra tragiskt da.. kjedelig at dere skal få så mye feile deler!! fucked up shit!! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Vi fikk faktisk bilen tilbake igår nå, og har jobba mye med den idag =) idag gjorde vi følgende: *kobla til kondensator *dro fram alle ledningene til høytalerne foran *kobla suben til forsterker *spraya full alle teensa på shellcupen med vann -.^ grunnen til at vi ikke fikk gjort noe mer var fordi vi trengte å flytte bilen fra der den var for å male bilen, og ordne en ny vegg til den... >.O vi veit ikke hva som har skjedd med motoren nå... før jeg dro på jobben idag så starta den med en gang.. luftfilter = ny, og den ble flytta til plassen sin førut på dagen. Men så etter 4 timer, så ville den ikke starte... batteriet var ok, og motoren dreide litt, men startet ikke.. var flere nestenganger, men ikke en dritt ville skje.. >.< Vi prøvde videre med startgass på luftfilteret, men skjedde faktisk ingentin! O.o *omg?* trenger hjelp av noen som vet hva som skjer her... =\ kan dette være noe pga. tennpluggene? *sigh* obs! bilder kommer imorra... er for trøtt til å legge dem ut nå ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Aight! vi sendte bilen til mekken på vk, og der skulle de fikse alle toerfeila utenom setebelter som var: *pulsering venstre bremse foran *parkbrems *co utslipp det tok jo 1mnd nesta, med masse feile deler osv... men da vi fikk den tilbake så leverte vi den til eu godkj. på et verksted med en gang.. og daa viste det seg at bremsene var enda ujevne, parkbrems måtte strammes mer og co utslipp måtte stilles på + lekasje i bremseveske pga mekkenfolka hadde skrudd den for dårlig på.... 4500,- for ikkenoe.. -.- Så det ble til at vi lot det verkstedet ta seg av de feila og godkjenne den rett etterpå og dvs imorgen! =O prisen blir omtrent 2500,- fordi de tar 650,- i timen, og det er 3timers arbeid og noen rør må byttes... og vi er rett og slett LEI AV Å VENTE MER, det er 4 mai for pokker så vi vil bare bli ferdige med dette =( Det vi fikk gjort igår iallefall var: 1. Male bilen med første strøk på 2timer.. najs faktisk 2. Fikk skaffa et helt nytt monsterbatteri som skal tåle annlegget vårt, og ikke så dårlig som det "superbatteriet" som selger skrøyt sånn av til oss.. :deng 3. Bytta til sommerdekk (1mai er over folks) 4. Switcha setene om så de står mot hverandre... mye drilling og styr der, men de sitter no j***i å ;) 5. Putta inni de søte røde putene -.^ 6. Plugga til verdens mest usikre cd spiller, som ikke tar imot strøm.. vi suger i lodding :( men en elektriker skal se på d imorra ;) kommer med bilder når jeg finner ut hvordan jeg skal få dem ut av mobilen min.. og da ordner jeg alt til på førstesiden her pga en del forvirring og tull =) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 hehe, nå er det en uke igjen til feiringa er ferdig :p hvordan står det til? =) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 er det denne som heter roadrunner? :P jeg såg en liggnende Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 bilen ble ferdig 6 mai, så ble ikke så mye stress med tanke på at jeg drakk 1,2,3,4 mai og var ute av stand til å kjøre.. cheers Bilen er rød nok etter 2 strøk lakk.. ;) anlegget er oppe, men batteriet blir litt fort lada ut.. eller.. vi pumper for mye musikk. hihi Vi har skaffa oss frivillige sjåfører, så jeg kan drekke så mye jeg kan, og vi har til og med ordna bryter til å slå av og på sikringen til neonlysa vår... bilder blir et problem pga. noe med driverne på denne dataen og usb koblinga til mobilen... :angry Roadrunner'n er russestyret (snobbene) sin bil... tror faktisk dem ikke har gjort noe som helst på bilen utenom innkjøp.. :hammer Vi har den svart røde bilen med lite reklame på... for treigt ute til å skaffe sponsorer, men noe kommer til å stå på siden imorra ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hapzen Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 BILDER!!! hen fikk du tak i den subwooferen? Siter mvh Helene Har hatt mange biler, men nedgradert til buss-passasjer for øyeblikket! http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg