Gå til innhold

Har motor på handa, hva bør jeg se etter?

Ranger emnet

chriheim

Anbefalte innlegg

Hei.

Har kommet over en 230 ft med ok km stand til 10000 kr.

Fyren på huggern sa dette var en råmotor, dvs uten starter, dynamo, hjerner og turbo. Dette er i og for seg ikke noe problem. Har starter og dynamo, hjerner kunne jeg kjøpe utenom, og at turboen mangler er bare en unnskyldning til å kjøpe noe større:)

Intercooler, grenrør, innsug og ledningsnett til motor skal følge med.

Er det noe mer jeg bør spørre om når jeg kontakter selger igjen?

Er dette en grei pris for denne motoren?

Mvh. Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg hører komplett motor, da følger ALT som hører til motoren med, kansje med unntak ac dynamo / servo...

i ditt tilfelle:

* longblock (blokk, topp, innmat, deksler osv...)

* manifoiler

* turbo

* intercooler

* (downpipe)

* rør og braketter (det som mangler i et standard motorrom)

* innsprøytning

* ledningsnett med hjerner

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har motor på handa, hva bør jeg se etter?

en jekk eller lignende, eventuelt noen som kan løfte den opp slik at du får bort hånda.

dessuten enig det var dyrt, å at de skulle ha 1000k ekstra for hjernen var jo latterlig..

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en jekk eller lignende, eventuelt noen som kan løfte den opp slik at du får bort hånda.

dessuten enig det var dyrt, å at de skulle ha 1000k ekstra for hjernen var jo latterlig..

haha! :hammer

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider