super98 Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Peilepinnen spretter ut av peilepinnerøret!? o-ringene på pinnen er ikke slitt, så det er ikke det som er feilen, det må være noe som gjør at oljetrykket stiger litt for høyt. Noen som har vært borti samme problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 På 2l .jeg kan høre med en kamerat av meg som har 2 liter sedan.omega b.faren hans kan sansyligvis mest om omega b i norge. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Da er slangen fra toppdekselet og til innsugs slange tett. Får ikke ut luft.. helt vanlig problem, akkurat bytte den slangen sjøl nå. Er den grove slangen Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 hmm..hva har tettet slangen? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 hmm..hva har tettet slangen? Den smuldrer opp innvendig og stopper olje ondinga fra motoren. Da blir det fult med gummidrit og olje.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 ok.er det olje dampen som tar knekken på røret innvedigt? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super98 Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Da var det fiksa, var gått helt i oppløsning innvendig. når jeg skulle dra slangen av toppdekselet revnet bare slangen så den var nok klar for utbytting ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Da var det fiksa, var gått helt i oppløsning innvendig. når jeg skulle dra slangen av toppdekselet revnet bare slangen så den var nok klar for utbytting ja :) Akkurat samme skjedde meg Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg