AudioX Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Må nesten ha 1500,-Men de to bakerste er kappet og må plastsveises. Mvh. skal klare å ordne det, har en kompis som driver å lager sub-kasser i glassfiber, kansje han kan hjelpe meg med å få de på plass igjen...kan sende deg en PM når eg har fått tak i bilen, kor holder du til i verden?? PS: fikk aldri noe helt klart svar på om det er mulig å kjøre 1 bar på turbo uten at motor blir kræsjet!?!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Ja det går ann - med rett chip og bensintrykk. Org map sensor holder ikke med lenger en dette. Bytt map - inn med større dyser - og få PoloClassic til å skaffe en chip til deg så blir det mye mer morsomt :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Ja det går ann - med rett chip og bensintrykk. Org map sensor holder ikke med lenger en dette. Bytt map - inn med større dyser - og få PoloClassic til å skaffe en chip til deg så blir det mye mer morsomt :) høres jo greit ut det der...bare vente litt ut på våren så eg får spart opp noen grunker så tenker eg vi e i gang! kommer til å lage en prosjekt tråd om bilen, har store planer for den PS: kordan e de i forsikring?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg