mi_R16 Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Noen som vet hvilken som er sterkest av en ZF 525 td kasse og en Getrag 260? Har begge deler og lurer på hvilken som holder lengst og tåler mest. Noen som vet noe om disse kassene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Vet værtfall at de Getrag kassene holder overaskende bra :) Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi_R16 Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 CrZyWiz skrev: Vet værtfall at de Getrag kassene holder overaskende bra :) Har også hørt det. Men har og hørt de har problemer med skiftegafflene og synkroniseringene. Disse skal visst være altfor svake og ryker ved litt ofte ivrig giring. Var en som påstod at de ZF 525 td kassene skulle være like sterk som E36 M3 sine. Får vel bare sette på en av dem og se hvor lenge det holder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 er det ei e 34 manuell kasse vi snakker om... skal du ikke bruke så si ifra kan være interresert den zf boxen altså.. har automat i min å sku hatt manuell i bakhånd kar kjørt tds m manuell og chip og det river gummi Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325 Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Backis på ppf forumet sa han hadde kjørt ivei 3stk m3 kasser, men ingen tds kasser enda. Så tror de tåle mye, har en sånn selv nå som jeg skal ha på en 325turbo. Siter -1987 Bmw 325 -1986 Bmw 325 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 ZF sine kasser er vel ikke beste sorten. Måtte gi opp turboprosjketet på min E34 525i pga jeg ikke orket å bytte kasse, det var vel å merke en 5HP18 , hvor kassen ga seg etter 300nM. Noen biler , mest sannsynlig bare amerikanske modeller ble levert med GM kasse , og den tålte vistnok enda mindre. Er det Getrag som lager de manuelle kassene på BMW ? Greit å vite. Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 yes coa ..,, getrag lager manuellkassenne Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg