audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Vet noen her hvordan man får ut låsesylinderen i tenningslåsen på 320i 86 mod (e30) ? Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Tror det er noe sånt: sett nøkkelen i låsen og putt en liten "stålpinne" inn i det lille hullet rett over nøkkelen i sylinderen. så skal det bare være og dra ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Er slik som Zipp0 skriver, men du må vri nøkkelen til du kommer til det første "hakket" for at den vil løsne. Hvis låsen har sittet der i mange år så kan den sitte noe helt forferdelig fast. Hvis du har ny tenningslås og ikke får ut den gammle så er det bare og borre ut den gammle. Bare ikke borr for langt inn og ikke begynn med for stort borr. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Er det vanlig prosedyre å bytte tenningslås på bimmere? Hva kommer det av, hvis så er tilfelle? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Når jeg kjøpte min så var det 3 forskjellige nøkkler med. En til fører døra, en til tenning og passasjer dør og en tredde til bagasjerommet. Slik synes jeg er irriterende derfor kjøpte jeg helt nytt låssett ifra BMW slik at jeg fikk en nøkkel som passer overalt.. Veldig enkel forklaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Er det vanlig prosedyre å bytte tenningslås på bimmere? Hva kommer det av, hvis så er tilfelle? Kan hende det er fordi de suger! hele shiten gikk i lås på vinter-sladde-bilen min.. Stoppa på vei hjem fra treff for å ete litt, kom ut og så fikk vi ikke vridd rundt nøkkelen.. Endte med å slå istykker(!) hele faenskapen med en stor skralle. Var endel gods å slå seg igjennom gitt :p :deng babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg