DavidK Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Noe av det råeste må da være Fat Joe feat. Terror Squad - Lean Back. Vist du liker den er det værd å skjekke ut remixen av Fat joe, eminem, mase & lil jon :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Lupe Fiasco - I Gotcha! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Juelz Santana, Jim Jones og Cam'ron - Get Crunk Muzik Jim Jones - We Fly High Young Jeezy - The realest Young Jeezy - I Luv it IAM - Chez Le mac <--- Fransk Godrap Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Juelz Santana, Jim Jones og Cam'ron - Get Crunk Muzik Jim Jones - We Fly High Young Jeezy - The realest Young Jeezy - I Luv it IAM - Chez Le mac <--- Fransk Godrap Young Jeezy ft R.Kelly - Go Getta Must for alle rånere! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 feit sang det der dusy, men teksten til han jeezy var dårligere enn smoky ass. hahaha feiteste rap-låt jeg veit om for tia, Method man - release yo'delf http://www.youtube.com/watch?v=nv7lPHOdwCY og klassiker å cruise til er jo ''five on it'' http://www.youtube.com/watch?v=nv7lPHOdwCY Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nykis Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 vet ikke om denne er skreven. gadd ikke gå gjennom alle her. Men denne må være selskreven i disse go værs dagene når man står å råner ellr råner streetn. Nana - Lonely God gammal musikk fra det gode tidlige 90tall, med god bass. Denne duger veldi:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Nana - Lonely God gammal musikk fra det gode tidlige 90tall, med god bass. Denne duger veldi:) Da tror jeg du må sjekke årstallet på nytt ;) Kom ut i 1997 den, så tidlig 90 tall var det ikke. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Råne: Paffendorf vs Madonna - Cool Vogue (Club Mix) Cruise: AC/DC - You Shook Me All Night Long Kjøre-hardt: Puff Daddy feat Jimmy Page - Come With Me (Godzilla Soundtrack) Langkjøring: Dire Straits! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 feit sang det der dusy, men teksten til han jeezy var dårligere enn smoky ass. hahaha feiteste rap-låt jeg veit om for tia, Method man - release yo'delf http://www.youtube.com/watch?v=nv7lPHOdwCY og klassiker å cruise til er jo ''five on it'' http://www.youtube.com/watch?v=nv7lPHOdwCY Sant så sant. Jeezy har egentlig ingen skills innenfor rapping, men beaten og refrenget til Kels gjør det godt igjen. Ellers vil jeg anbefale Gang Starr og Little Brother for både crusin og hardkjøring! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Vet ikke om denne er skrevet...Men hvertfall klassisk rånelåt ;) Apathy - Immortal Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Liker veldig godt Mauro Picotto - Back To Cali Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Sant så sant. Jeezy har egentlig ingen skills innenfor rapping, men beaten og refrenget til Kels gjør det godt igjen. Ellers vil jeg anbefale Gang Starr og Little Brother for både crusin og hardkjøring! nei det er sant, var beaten og refrenget som var tøft ja.. enig med deg på gangstarr. har ikke hørt en eneste låt fra dem som er dårlig liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Robert Miles,ATB,Ugress,ahhh...perfeksjonisme! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 går mye i dj splash om dagen Dj splash <3 En annen sang, som jeg forøvrig har som min bils nationalsang; East Clubbers - Drop! Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Basshunter vs patrik & lillen - vifta med handerna (club edit) grinchy :phatyo :disco Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg