mabbutt Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 YouTube - Paul Oakenfold - Ready Steady Go Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Jeg har seriøse problemer med å høre på det meste av det som kommer opp av "musikk"* her, så for min del må de/den ultimate rånelåta være noe med gitar og trommer. Riktignok kan jeg ikke sies å være noen "råner" i tradisjonell forstand, men jeg liker å kjøre bil, og jeg liker å kjøre bil med forholdsvis høy musikk, så jeg føler meg likevel kvalifisert til å svare her. Forøvrig hørte jeg mye på elektronisk musikk før, mest trance á la DJ Tïesto og lignende, men smaken har utviklet seg, og nå klarer jeg kun små mengder av det, og da for det meste det jeg hørte på før. Mener Ridgewalkers hadde en ganske grei en for noen år siden? *(sorry " " til dere som faktisk liker det :)) Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TwoFingaz Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Kan dere definere "råne musikk" for meg her? dere sier at metall ikke er råne musikk,hvem f bestemte hvilken musikk art som skulle være "råne musikk" da? en gærning i opphora volvo 240,med plysj ineriør,terninger,minst 100 wonderbaum`s i speilet og fjortis jenter i baksetet?? Jeg for min del hører på musikken jeg har lyst til å høre på,da er det alt,rap,metall,pop,trance,klasisk etc etc. Skjønner ikke at dere som sitter her kan bestemme hva som er råne musikk jeg. edit. skriveleif Siter [ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html [ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil Praise The Lowered! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoee Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 For min del foretrekker jeg alt av InFlames. Men går og en del EMINEM og D12......og litt av hvert innen HipHop Siter - opel ascona 1,6 (under fixing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Dette er den ultimate låta i bilen Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 YouTube - Paul Oakenfold - Ready Steady Go Kom på et par til nå... Dra ned albumversjonen av Daft Punks Touch it/Technologic. Den er helt DRØY. Egentlig kan dere dra ned hele albumet, evt kjøpe det. Alive 2007, heter det: Så litt musikk man kan CRUISE til. Disse oppfordrer ikke til hard kjøring, men de er nydelige å ha på langturer: YouTube - Nothing - James Holden YouTube - WAY OUT WEST - AJARE YouTube - Hybrid - Blackout (in stereo) YouTube - Orinoko - Island ( Thrillseekers Remix ) Må nesten se om jeg har flere på lager senere...:) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 hehe, dinna. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 YouTube - Atreyu - "Right Side of the Bed" hammerfall - Heeding the call hammerfall . Let the hammer fall Manowar - Warriors of the world Tiril Trottland - pøls med sprøstekt løk <--- må jo gi fjortissrånera litt musikk å ^^ Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 YouTube - Atreyu - "Right Side of the Bed"hammerfall - Heeding the call hammerfall . Let the hammer fall Manowar - Warriors of the world Tiril Trottland - pøls med sprøstekt løk <--- må jo gi fjortissrånera litt musikk å ^^ Warriors of the world :win men her er den beste versionen: YouTube - Manowar - Warriors Of The World Unite { AMV } By PsYh0 (se bortifra den idiotiske videoen) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 T-pain feat chris brown - KISS KISS. super troopers - german techno så har du mye annet;P men husker ikke navn på alle, å er ikke min pc:S Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Jeg har seriøse problemer med å høre på det meste av det som kommer opp av "musikk"* her, så for min del må de/den ultimate rånelåta være noe med gitar og trommer. Riktignok kan jeg ikke sies å være noen "råner" i tradisjonell forstand, men jeg liker å kjøre bil, og jeg liker å kjøre bil med forholdsvis høy musikk, så jeg føler meg likevel kvalifisert til å svare her. Forøvrig hørte jeg mye på elektronisk musikk før, mest trance á la DJ Tïesto og lignende, men smaken har utviklet seg, og nå klarer jeg kun små mengder av det, og da for det meste det jeg hørte på før. Mener Ridgewalkers hadde en ganske grei en for noen år siden? *(sorry " " til dere som faktisk liker det :)) da anbefaler jeg <3in flames - the quiet place<3 deen er digg!:D Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anysh Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Hva mener du er den ultimate råne låta? :dj Personlig mener jeg at Diaz med Jessheim og Fremmed rase med råne er to meget sterker kandidater :disco Hva med Råne sangen? Siter Ford Siera 2.0i cl 89 - Vrak - Solgt Volvo 744 GL 86 B230A - Dele bil Volvo 744 GLE 85 B230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Eller er du soper kanskje? Den metal driten kan dere ha for dere selv!! Og tilslutt... Metal er ikke råne musikk ffs! Kjenner jeg blir kvalm når jeg ser hva musikk folk setter skjela si ut for, for ikke å snakke om hva skade det gjør på omgivelsene! Musikk er noe som er laget på insrumenter, ikke på en DATA eller et keyboard! Skulle sett en av desse fjortiss-musikk-heltene deres stå på en scene å spille live, hadde ikke gått det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 YouTube - Fjortisar - Hej Fandis (Sex sång.) Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvohazard Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Inndalsgutan/Syvende far i huset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg