Stixy Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Huff da! Kjenner jeg begynner å skjelve i knærne jeg altså... :driving Bleed for me, I've bled for you! Jepp jepp jepp BLS e saker! Hmmm noen av mine favoritt kjørelåter: Carburetors - God damn it's good to be right Motörhead - No class Breed - Bleed in grey Arch Enemy - Ravenous Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Detta må da være den ultimate rånelåten: "Det var heavy, med a guri og en chevy.. Heavy når vi får det til å gå" *digge* Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 ha nå lest igjennom hele greia her... veldig forskjelli musikk som var her :P har nå lastet ned bra mange, MEN har slettet bra mye også.. det som var å ta vare på : DJ Gollum Feat. Felixx - Fairytale Gone Bad (Club Mix) Busta Rhymes - The Big Bang - 07 - Cocaina feat marsha of floetry David Guetta - love don't let me go ( vell å merke etter 3min ) JFK - Whiplash Men den ultimate HER inne var jo... husker ikke hvem som anbefalte den.. Men har fått den på haue nu... Flypside - Train :D:D:D:D:D Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Leonard Cohen - Closing Time Leonard Cohen - Natural Born Killers - The Future Four Non Blondes - What's Going On (Dance Remix) Cascada - Kids in America Cascada - What Hurts The Most Tnt - 10000 Lovers In One E-Type - True Believer (True Version) E-Type - This Is The Way E-Type - Russian Lullaby E-Type - Eurofighter E-Type - Angels Crying E-Type - Predator Madrugada - The kids are on high street Rihanna - Good Girl Gone Bad Timbaland - The Way I Are (Remix) feat. Francisco & Keri Hilson Toby Keith - Big Ol' Truck The Eagels - Hotel California (original) The Eagels - Sweet home Alabama September - Satelites Sivert Høyem - Into The Sea Roxette - sleeping in my car Prodigy - Spitfire Rihanna- Shut Up and Drive Nickleback- Next Contestant Nickelback - Rockstar Millenium - Day After Day Eagels - The Boys Of Summer Dire Straits - Sultans of Swing Creedence Clearwater Revival - Down On The Corner(1) Billy Ray Cyrus - Achey Breaky Heart Alan Jackson - Pop A Top 02-bangbros_-_yeah_yeah_yeah_2007_(special_d_remix) ALT man trenger :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boundish Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 mye bra her! :D , jeg har en som går fint under kjøre/cruise sang Alice Cooper - poison;D Siter 1990(1991) Nissan Primera 2.0 SLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 og nå til faktisk noe som ER rånemusikk: noe nærmere rånelåt kommer man ikke: anne nørdsti- harry gå å legg dere andre som kommer med noe metal og sånt drit, det er musikk, ikke RÅNEmusikk.. råning er å råne og stå å prate, råne er harry, da kan du ikke spela noe metal-møkk eller noe sånt, det kalles isåfall kjøremusikk. Skjønner ikke åssen folk tør å kalle det RÅNEmusikkdamndamn Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 ...og videre i serien metall-rånemusikk har vi: Amon Amarth - The Victorius March (Burde jeg være redd nå biring?) Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LatSaab Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Den ultimate rånelåta om snuten er i nærheten må da være Rage Against The Machine - Killing In The Name Of! Peise ned alle vinduan, og vrenge anlegget opp på 11 når refrenget kommer: Yeah! Come on! Fuck you, I won't do what you tell me Fuck you, I won't do what you tell me Fuck you, I won't do what you tell me Fuck you, I won't do what you tell me Fuck you, I won't do what you tell me Fuck you, I won't do what you tell me Fuck you, I won't do what you tell me Fuck you, I won't do what you tell me Fuck you, I won't do what you tell me! Fuck you, I won't do what you tell me! Fuck you, I won't do what you tell me! Fuck you, I won't do what you tell me! Fuck you, I won't do what you tell me! Fuck you, I won't do what you tell me! Fuck you, I won't do what you tell me! Fuck you, I won't do what you tell me! Motherfucker! Uggh! :partyon: :coplight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 ...og videre i serien metall-rånemusikk har vi: Amon Amarth - The Victorius March (Burde jeg være redd nå biring?) ja, for du stiger oppover mitt retard-barometer.. jeg bare ler igrunn. Haha, den dagen jeg råner og hører metall opp og ned gata så skal jeg peke og le. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 ja, for du stiger oppover mitt retard-barometer.. jeg bare ler igrunn. Haha, den dagen jeg råner og hører metall opp og ned gata så skal jeg peke og le. Helt fint for min del, at jeg kommer på ditt såkalte "retard-barometer" tar jeg med stor ro. At du ikke liker metal er ikke min feil, men likefullt noe jeg tolererer, men hva med meg som ikke takler å høre på 90 % av det andre som er foreslått her...? Forøvrig en stor takk til latsaab, for påminnelsen om ei meget god låt: Rage Against The Machine - Killing In The Name Of! Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 E-type - ding ding song og sie gubba - stuggudal og hommelvik:) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Sunwave: så bra vi er enige. JOck1: endelig en som likar skikkelig musikke(sie gubba) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 så klart biring:D sie gubba tar av!:p Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 hallo folks det er jo Europe med final countdown som er den ultimate råne låta... sjerpings :D Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg