high octane Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Groove coverage-poison. Cascada-everytime we touch. Cascada-piece off heaven. vassendgutane.granada vassendgutane-hjortejakt vassendgutane-60sone novaspace-beds are burning(tar noe jævlig av med den sangen, når man kjører grisefort på svingete vei. cascada-endless summer sie gubba-hæla i taket sie gubba-lynx`n too far gone-zetorn DDE-vi ska fæst DDE-vi e konga Edguy-king of fools rammstein-stein um stein rammstein-ich will rammstein-kokain torgeir og kjendisene-fotløs torgeir og kjendisene-kyss meg bak. nightwish-crimson tide nighwtwish-bless the child Ellers hører jeg på alt som er blodharry. Har litt sær musikksmak, jeg liker heller ikke å høre på musikk når jeg kjører bil. Det passer seg ikke med kjørestilen min. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Nei nei nei og atter nei... Her er det kun 2 stk som gjelder: Queen - Don't Stop Me Now Steppen Wolf - Born to be wild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 En ting jeg alltid har hatt sansen for er alt mulig av techno som har et eller annet kvinnfolk som synger med sånn stemme som de har "pitcha" opp. Eks: Scooter - Friends Scooter - Weekend Tune up! - Another day (Spesiell versjon som er pitcha) International Trance Trashers - There is a trip EDIT: Sistnevnte lurer jeg på om er en techno versjon av en eller annen gammel barnesang eller noe. Noen som har den og vet? Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Deep Purple - Highway Star Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Ingen som tenker på War - Low rider a?? Det er cruise låt det... Og Dum dum med mettalic hvit da seff.. Eller alt med, AC/DC, Guns N', Bon Jovi osv.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Ingen som tenker på War - Low rider a?? Det er cruise låt det... Jupp! War har laget mye über cruisemusikk, men så var det også rånemusikk vi skulle finn i dag.. sombrero Det må man skille på! Low Rider er alt for stilig til råning.:pray Jeg bruker den faktisk som vekkerklokke på telefonen :thumb Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Jeg bruker den faktisk som vekkerklokke på telefonen :thumb Da er vi to!! yodude Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Da er vi to!! yodude Konge :D Har forresten Hayseed dixie, back in black som ringetone.. For ikke å spore av: Mer rånemusikk: *The hives: Walk idiot, walk *Velvet Revolver: Big machine *AC/DC: TNT, Thunderstruck *JET: Are you gonna be my girl *Kiss: Cadillac Dreams *Bjørn Berge: Give it away (Red Hot cover) *System of a down: Old School Hollywood *Trond Henriksen: Skyter meg på julaften, (men kun når det er snø) *Creedence Clearwater Rewival: Bad moon rising *Eddie Meduza: Mera brannvin *Beastie Boys: Sabotage *Alice Cooper: Poison Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Van Halen . Jump Morro den =) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Uriah heep - easy livin :D Yngwie Malmsteen - Brothers (Cruiselåt da) Kelly Clarkson - Behind These Hazel Eyes (Unreal Booty Babes Remix) Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|RockFordFosGate| Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Interphace - Knock on Wood Benny Benassi - Love is gonna save us Diamond Brigade - Black Diamond Fått litt hekta på "Kid Rock - I Wanna be a cowboy, baby", også nå, men ekke noe "fart" i den kan man si. Sånn type sang man blir kåt av når man hører, ser for seg nakne damer danser foran seg =) Siter Bil kommer etterhvert.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Iced Earth - Watching Over Me <- når man er ute å kjører på landeveien og ikke har det travelt Metallica - Die Die My Darling <- når man har det travelt 2 Brothers On The 4Th Floor - Come Take My Hand <- holde seg våken musikk Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Kan ikke folk fra nå av skrive sånn som dalheim? At man skriver hvilken type musikk det er (når den passer å spilles)? Synes det er genialt. Ellers ender det bare opp med at jeg skal laste ned en av sangene som er foreslått som jeg kan ha til "forbikjøringsmusikk", men så ender det opp med at jeg foretar en forbikjøring med "rolig cruising i byen"-musikk. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 NWA - Fuck the Police Og en del annen hiphop, skrev mye på noen andre tråder som handlet om det samme emnet, får søke litt vettu :). Men alt av dette: 2Pac Notorious B.I.G Big Pun Method Man Redman Aceyalone Yaki Kadafi Geto Boys Promoe Kanye West Common JayDee(eller Jay Dilla) Slum Village NWA Naughty By Nature Pharcyde Dr Dre Snoop Dogg Faboulous Chingy Ice Cube Bone Thugs N Harmony Akon Elephant Man Vybz Kartel Nate Dogg Warren G Scarface Mobb Deep Marvin Gaye(For deg som liker å cruise rolig) Barry White(^^) The Game G-Unit Alkaholiks T.I :dj :partyon :respect :disco :spin :pimp Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Klazik cruiselåt om sommern med alle vindua nede er vel Still D.R.E... M.O.P, Mobb Deep, Jay Z, Dipset, Jedi Mind Tricks og Non Phixion er gøy kjøre musikk... Også en sladdesang : Blank & Jones - Desire Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg