-cardudde- Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 The Doctors Adcocate er ganske bra, ja. Og det samme gjelder Snoop sitt nye album. Pac's life som du nevner kommer også ifra et meget bra album med samme navn. Bizzy Bone -Evolution Of Elevation er et nytt album som jeg hører igjennom i dette øyeblikket. Virker bra foreløpig. Bone Thugs N Harmony - Thug Stories er nok et album som kan anbefales. Og som du sier ellers, så duger ikke noe annet enn rap/hip hop i bil. Trance, pop, fjortissmusikk, danseband osv er ihvertfall forbudt føde i min bil:) Kan ikke bli mer enig. :sombrero: Bone Thugs gutta har jeg savnet(Thug Mentality med Krayzie Bone er en klassiker), og det var på tide de dukket opp igjen. Og ja, Pac's life albumet er rett og slett konge, selv om det bare er en mix av Still I Rise albumet hans hvis jeg husker riktig. For å nevne noe for å bidra litt til, så er det alltid like fett med 90 talls vestkyst rap fra gutta nede i Cali. DPG, Rappin 4 Tay, Warren G, Ice Cube, N.W.A, Dr Dre(no gammel ish), Too Short osv. :sombrero: Men, nå skal det å sies at reggae også er konge kjøremusikk(hvertfall nede i London) : Tony Matterhorn - Dutty wine Elephant man - gangsta rock Bounty Killer - Dem Deh Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per s Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 nesten alt av big tymers:D Siter -1992 nissan 200sx -1987 vw caddy pickup..solgt -1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt -1980 toyota corolla 1600 SR -1990 mercedes 190d...RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Kan ikke bli mer enig. :sombrero: Bone Thugs gutta har jeg savnet(Thug Mentality med Krayzie Bone er en klassiker), og det var på tide de dukket opp igjen. Og ja, Pac's life albumet er rett og slett konge, selv om det bare er en mix av Still I Rise albumet hans hvis jeg husker riktig. For å nevne noe for å bidra litt til, så er det alltid like fett med 90 talls vestkyst rap fra gutta nede i Cali. DPG, Rappin 4 Tay, Warren G, Ice Cube, N.W.A, Dr Dre(no gammel ish), Too Short osv. :sombrero: Men, nå skal det å sies at reggae også er konge kjøremusikk(hvertfall nede i London) : Tony Matterhorn - Dutty wine Elephant man - gangsta rock Bounty Killer - Dem Deh Bone i det hele tatt har mange klassikere, men dog mye som ikke er fullt så bra også, dessverre. Alt av Bone (singelartister og gruppe) er verdt og ta ned. En sang som forresten er bra i bil er: Tech N9ne - Constantly Dirty Og et par album til som duger: Layzie Bone - The New Revolution Layzie Bone - Cleveland Bizzy Bone - Midwest Cowboy Bizzy Bone - Thugs Revenge Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Teddybears STHLM og the Roots har også mye bra kjøremusikk. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 -Dj Tiesto - Theme from Norefjell God slager. -Milc Inc - Run Går vel 100 ganger om dagen på Nrk MP3 -Fedde Le Grand - Put your hands up for detroy -Holly Dolly - Dolly song Får vel ikke mer kul låt :P Uten om det så går det i gamle dance slagere (Utrolig bra musikk) Så må jeg ikke glemme Tidy Boys (Keep it Tidy) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Teddybears STHLM og the Roots har også mye bra kjøremusikk. The Roots ja, konge. Ya'll know who :sombrero: Når vi er inne på Roots og annen underground hiphop, så vil jeg nevne: Dead Prez Talib Kweli(+Mos Def = Blackstar) Gangstarr Common Jungle Brothers J Dilla/Jay Dee Jiggas nye album, Kingdom Come anbefales også. :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Spetakkel er braAlt av Da Buzz av en grunn The Rovers - En ruver kar (last ned her Vassendgutane Åsmund Åmli Band Klovner i kamp Sie Gubba/Too Far Gone The rovers da gittgrinchy grinchy Kjenner hele gjengen;) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Metallica - One Pantera - Walk Lost Horizon - Pure Disneyland After Dark - No fuel left for the pilgrims (konge plate, surrer om og om og om igjen) Sepultura - Roots Bloody Roots Rammstein - Feuer Frei' AC/DC - Highway to hell Dum Dum Boys - Enhjørning og Metallic Hvit Helloween - Perfect Gentleman Finntroll - Jaktens Tid Alan Jackson - Drive (For Daddy Gene) Mark Knopfler - Shangri la Dire Straits - Money for nothing Alice Cooper - Poison Stage Dolls - Wings of steel Return - Bye bye Jonny Accept - Up to the limit Iron Maiden - Fear of the dark(live) Så de eneste to rapsangene som overlever i bilen min: Mop - Ante Up Flipside - happy birthday Samt alt av eldre Warlocks da, det funker greit til tider. Alt dette er generell kongemusikk:D Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Herregud så masse hiphop! Det var da enda godt, jeg trodde det bare var sånne "rock/pop" typer her!:D Noen skikkelige låter: Bizzy Bone - Life goes on, (Tribute til tupac) Bizzy Bone - Fried Day Bone Thugs 'N Harmony - Change the World Bone Thugs 'N Harmony - Body Rot Chamillionair - Ridin' Chamillionair ft. Natalie - Think I'm Crazy DMX - Dogs Out Tupac ft. Biggie - Runnin' Papoose - The Dedication R.I.P. To Justo John Cena and the Trademarc - Dont Fuck with Us John Cena and the Trademarc - Bad Bad Man DJ Shadow ft Mos Def - Six Days Cunninlynguist - Rain Mr. SOS - Intro to My Intro Eminem - As the World Turns Fabolous - Cant Let You Go Fabolous - Tit 4 Tat Fabolous - Can You Hear Me? Fabolous - Po Po Lil Flip - Rollin' on 20's Army of the Pharaohs - Silence and I Puff Daddy - I'll be missing You DER har dere mange godbiter! Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 *hører på The Rovers - en ruven kar* hehe kul låt ja..skal jeg høre på hip-hop går det somregel i norsk.. men så er jeg techno hue da.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Young Jeezy er kos. Samme med Lil Wayne, Pharaohe Monch, Talib Kweli, M.O.P og Ghostface Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 meste av: silver, dia psalma, the misfits og metallica, jokke og valentinern. the carburetors Masse flere egentlig men er dem jeg komm på i farta Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon89 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Nå for tiden går det på BYZ - Karatefylla oppi her. Grei sang,men blir fort lei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 til dere som liker rap:D.. kjøp nye skiva til obie trice når den kommer... fy faen, lenge siden en rap cd var såå rå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petrez Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Låter det går endel av i det siste: Booker T And The MG's - Green Onions (klassisk "cruise" låt :) ) The Shadows - Apache Chris Rea - The Road To Hell Megadeth - Holy Wars + Dawn Patrol Opeth - The Drapery Falls/Deliverance/Harlequin Forest Metallica - Orion/Disposable Heroes/Blackened/No Remorse Vassendgutane - Granada (hører vel kun på den når jeg kjører "gamlebilen, men det får så være...) ZZ Top - Gimme All your Lovin Faith No More - Midlife Crisis Ozzy Osbourne - Bark At The Moon Pantera - Cemetary Gates/Cowboys From Hell/5 Minutes Alone Testament - Disciples Of The Watch/Practice What You Preach/The New Order Coroner - Semtex Revolution/Sirens Deep Purple - Fools/Highway Star/...+++ Scorpions - Rock You Like A Hurricane/Coast To Coast Kreator - Enemy Of God/Murder Fantasies Dazz Band - Let It Whip Tesla - Cumin' Atcha Live Dire Straits - Money For Nothing Chimaira - Implements of Destruction Iron Maiden - The Trooper/Fear of the Dark God blanding her men, liker mye forskjellig musikk... Ikke glad i det meste hip-hop og techno, sånn sett er jeg vel kanskje ikke akkurat godt nok "kvalifisert" for rånemiljøet, ikke at det spiller stor rolle for min del men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg